Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت بیل از سوال خبرنگار پس از حذف + ویدیو

© © Pool via REUTERS / Tolga BozogluФутболист сборной Уэльса Гарет Бейл
Футболист сборной Уэльса Гарет Бейл - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
عضو شوید
گرت بیل کاپیتان تیم ملی ولز، پس از حذف تیم ملی فوتبال کشور از رقابت‌های یورو برابر دنمارک، بیان داشت که چنین شکست‌هایی ناامید کننده است.

به گزارش اسپوتنیک، در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو، دو تیم ولز و دنمارک در ورزشگاه آمستردام آرنا به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه دنمارک با پیروزی 0-4 برابر حریف جواز حضور در دور بعدی رقابت‌های یورو را دریافت کرد.

تیم ملی ولز با این شکست از رقابت‌های یورو به شکل تحقیرآمیز حذف شد و بیل و یاران باید برای بازگشت به کشورشان از امشب آمادگی بگیرند.

گرت بیل کاپیتان تیم ملی ولز پس از شکست و حذف تیم ملی کشور، به این موضوع واکنش نشان داد و بیان داشت که چنین شکست‌هایی ناامید کننده است.

وی که در پایان بازی با خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت:" این ناامیدکننده است، این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، اما من نمی‌توانم کسی را مقصر بدانم. هنوز هم به همه هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم."

بیل در ادامه و در پاسخ به این پرسش که آیا این آخرین بازی وی برای تیم ملی ولز بود یا خیر، با عصبانیت و سکوت میکسدزون را ترک کرده و به سمت رختکن رفت.

بیل در حالی این شکست را ناامید کننده عنوان کرده است که تیم ملی کشورش نخستین تیمی است که در رقابت‌های یورو در یک بازی 4 گُل دریافت کرده است و خط دفاعی این تیم نمایش افتضاحانه داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала