Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل ناکامی پی‌اس‌جی و سیتی در جذب مسی

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
لیونل مسی در حالی هنوز با بارسلونا تمدید نکرده که چیزی تا پایان قرارداد وی با ابی‌اناری‌ها باقی نمانده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از لی 10 اسپورت فرانسه، لیونل مسی با آگاهی از علاقه PSG و منچسترسیتی، همیشه اولویت خود را بارسلونا قرار داده است. مهاجم آرژانتینی به مذاکره با رئیس باشگاه خود ادامه می دهد و گفته می‌شود که مذاکرات در مسیر درست پیش می رود.

مسی قراردادش در روزهای آینده به پایان می رسد و هنوز قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید نکرده است.

طبق گزارش کادنا سِر، مذاکرات مسی و باشگاه بارسلونا شدت گرفته است، هر دو طرف امیدوارند که این پرونده را قبل از 1 جولای تکمیل کنند. آینده لیونل مسی در بارسلونا رقم خواهد خورد. با این حال PSG و منچسترسیتی نیز شانس خود را برای جذب این ابر ستاره امتحان کردند.

​بر اساس گزارش بی‌بی‌سی اسپورت، PSG و منچسترسیتی سعی در جذب لیونل مسی داشتند. این بازیکن از مزایایی که بعد از پیوستن به این دو تیم شامل حالش میشد آگاه بود، اما همیشه از مذاکره مستقیم با آنها خودداری می کرد.

گفته می شود که بازیکن ملی پوش آرژانتینی همیشه بارسلونا را در اولویت خود قرار داده است و می خواست قبل از دیدن پیشنهاد سیتی و پی‌اس‌جی، پیشنهاد خوان لاپورتا را دقیق واکاوی کند، احتمالاً یشنهاد خوان لاپورتا می تواند لیونل مسی را متقاعد کند، که قبل از پایان کار خود در MLS قرارداد خود را برای دو سال دیگر با بلوگرانا تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала