Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2021؛ لشکر یواخیم لوو اجازه تمرین در ومبلی ندارند

© REUTERS / Kai Pfaffenbach Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
به تیم ملی آلمان اجازه تمرین در زمین ومبلی داده نشد. تصمیمی که موجب خشوحالی مانشافت خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی آلمان به فاصله دو روز تا بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2021 مقابل انگلیس در ومبلی، اجازه تمرین در زمین چمن لندن داده نشده است. تصمیمی که می‌تواند موجب آزار مانشافت‌ها شود.

قرار است آلمان تنها روز سه شنبه و تنها چند دقیقه قبل از بازی اجازه تمرین در ورزشگاه را به دست آورد. یوفا مردان یواخیم لوو را از تمرین روز دوشنبه در ومبیل شیر مانع شد، امری که معمولاً در مسابقات بین المللی اتفاق می‌افتد و به همین دلیل، از زمان آغاز یورو چهار بازی در این ورزشگاه برگزار شده و نیز بازی‌های مرحله نیمه نهایی و دیدار فینال نیز در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

این در حالیست که گفته می‌شود قرار است 2000 هوادار آلمان برای تشویق کشور شان وارد ومبلی شوند، این هواداران نیز ساکنان انگلستان هستند و هیچ بازدید کننده خارجی حضور نمی‌یابند، زیرا محدودیت‌های سفر مرتبط با کوید 19 مانع از آمدن ساکنان اتحادیه اروپا به لندن می‌شود. یک نقطه ضعف بزرگ، خصوصاً این‌که آلمان تا کنون در یورو 2021 خارج از خانه بازی نکرده، زیرا هر سه بازی گروهی را در آلیانز آرنا در مونیخ انجام داده است و این می‌تواند دردسر بزرگی برای تیم لوو ایجاد نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала