Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دپای: با بهترین باشگاه جهان قرارداد بستم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2020. Эстония - Нидерланды
ممفیس دپای  Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2020. Эстония - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
ممفیس دپای که با هالند در یورو حضور دارد، از مصدومیت خود صحبت کرده و آنرا مثبت ارزیابی نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ ممفیس دپای شروع خوبی را در یورو 2020 با هالند تجربه کرده و می‌گوید با بزرگترین باشگاه جهان قرارداد بسته اما تجربه این ارزش را بیش از هر چیز دیگری به سلامتی خود داده است.

ممفیس نیمی از فصل 2019/20 را به خاطر آسیب دیدگی رباط صلیبی در زانوی خود از دست داد اما اکنون می‌گوید که او توانسته است از دوره دشواری درس بزرگ و مثبت بگیرد.

دپای در مصاحبه‌ای با یوفا گفت:

"من فهمیدم که سلامتی مهم‌ترین چیز است، هر اتفاق دیگری رخ دهد. این باعث می‌شود من تمرکز داشته باشم. این به من کمک کرد تا با ناامیدی کنار بیایم، وقتی که آنطور که دوست دارم بازی نکنم یا پس از از دست دادن یک مسابقه بازی نکنم. در همان زمان، شما واقعاً بدن خود را می‌شناسید. شما می‌دانید که قبل از بازی باید چه احساسی داشته باشید که واقعاً برای من مفید است."

برای هالند، دپای در سن 27 سالگی‌اش با بازیکنان قدیمی و نسل به میدان رفته و نقش خلاقانه داشته است.

دپای گفت:

"من سعی می‌کنم از ویژگی‌های خود برای ایجاد فرصت استفاده کنم. جینی [وینالدوم] از توانایی و موتور گلزنی عالی برخوردار است که برای تیم بسیار مهم است. البته من در پی‌اس‌وی [آیندهوون] با او بازی کردم تا ما یکدیگر را خوب بشناسیم."

البته دو نفری در این فصل یورو 5 گل به ثمر رسانده‌اند که یک رکورد عالی در مرحله گروهی با گل‌های زده، همراه با مسیری مطلوب برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی، بسیاری نشان می‌دهد که سال سال هالند است.

دپای گفت:

"منطقی است [كه مردم این را می‌گویند] وقتی در تورنمنت نتایج خوبی می‌گیرید، اما من مدام می‌گویم ما نمی‌توانیم از خودمان پیشی بگیریم. البته، ما رویاهای بزرگی داریم و این خوب است؛ با این حال مهم است که فقط روی بازی بعدی تمرکز کنیم. این همان کاری است که ما در مرحله گروهی انجام دادیم و اکنون آن را انجام می‌دهیم، تا آنجا که به من مربوط است هیچ تغییری نکرده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала