Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت استرلینگ از علاقه سیتی به کین

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
با زمزمه های پیوستن هری کین به سیتی، رحیم استرلیتگ در خصوص آینده اش تردید دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است نام هری کین ستاره تاتنهام به منچسترسیتی پیوند خورده و آنطور که رسانه ها میگویند، سیتی به جذب این بازیکن علاقه شدیدی دارد و تمام تلاشش را برای آوردن او به اتحاد خواهد کرد، زیرا کاپیتان تیم ملی انگیس چندی پیش اعلام کرد که در پایان فصل قصد دارد از جمع سپرز جدا شود.

با این حال استرلینگ با دریافت 300،000 پوند حقوق در هفته، دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و حالا با آمدن احتمالی کین، جایگاه اش را در تیمش متزلزل میداند.

با این حال میرور گزارش داده که استرلینگ از تلاش و تقلای باشگاه برای جذب کین "عصبانی" است.

زیرا او خبر شده که سیتی میخواهد او را برای آوردن کین به اتحاد یا در لیست فروش قرار دهد، و یا هم مبادله کند.

منچسترسیتی برای کین 100 میلیون پوند به تاتنهام پیشنهاد، اما طرف لندنی معتقد است که ستاره اش بیشتر از این ها می ارزد.

این در حالیست که استرلینگ در بسیاری از بازی این فصل لیگ برتر نیمکت نشین بود و فقط 15 بازی را با حضور در ترکیب اصلی آغاز کرد.

استرلینگ ستاره سیتی که در سال 2015 با 49 میلیون پوند از لیورپول به این تیم پیوست، در چهار سال گذشته 93 گل برای سیتی به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала