Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ برنامه‌ای برای مهار رونالدو نداریم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم Футбол. Тренировка сборной Бельгии
روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم  Футбол. Тренировка сборной Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال بلجیم از توجه بیش از اندازه به رونالدو و غفلت از کل تیم پرتگال پیش از جدال با این تیم اجتناب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی فوتبال بلجیم و پرتگال در چارچوب یکی از حساس ترین جدال های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، امشب از ساعت 11:30 به وقت افغانستان مقابل هم صف آرایی می کنند.

در همین حال روبرتو مارتینز، سرمربی بلجیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

"وقتی شما به طور خاص فقط برای مهار یک بازیکن برنامه ریزی کنید، ممکن است توسط سایر بازیکنان صدمه ببینید. به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از آن دسته بازیکنان بوده است که در لحظه مناسب، پاس دقیق و موقعیت مناسب را به دست می آورد و شما باید همیشه مراقب باشید، اما باید در مقابل 10 بازیکن دیگر پرتگال نیز همان گونه دفاع کرد.

به نظرم این دو تیم رازهای زیادی ندارند که از یکدیگر مخفی کنند. مدیریت یک تیم در طول تورنمنت، یک روش کار کاملا متفاوت است. در رده باشگاهی، روال این است که شما هر روز تمرین می کنید و بازیکنان هر روز به خانه می روند و خانواده هایشان را می بینند، پس جنبه عاطفی این دو قضیه کاملا متفاوت است. وقتی شما به عنوان یک تیم، 24 ساعت کنار هم هستید و در مورد ما که حدودا 30 روز است کنار یکدیگر حضور داریم، شما باید خیلی بیشتر از رده باشگاهی، روی احساسات و عواطف انسانی کار کنید. 

پرتگال یک تیم برنده است. ماجرا بسیار ساده است، آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و لیگ ملت های اروپا را هم فتح کرده اند، همراه با یک سرمربی بسیار باتجربه. کسی که می داند چگونه باید مهره هایش را کنار هم قرار دهد تا از آنها یک تیم رقابتی و مصمم بسازد. پرتگال می داند که چگونه باید حریف را اذیت کند. تیمی که بدون توپ بسیار راحت کار می کند و زمان داشتن توپ، بی نهایت مستعد ظاهر می شود. مثالش را هم 5 سال قبل دیدید؛ آنها به پاریس رفتند و بر خلاف انتظارات میزبان را شکست دادند.به نظرم این چیزی بیشتر از "فقط" بازیکن مستعد داشتن است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала