Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه در لیورپول؛ به جای کی و در کدام پست؟

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
در صورتی که ستاره پی اس جی به لیورپول بی آید، یورگن کلوپ برای استفاده از او، چه برنامه ای خواهد داشت.

 

به گزارش اسپوتینک، در طی دو روز گذشته شماری از رسانه های معتبر در انگلیس، از علاقه جدی لیورپول به کلیان امباپه ستاره پی اس جی خبر دادند، ستاره ای که مدت هاست در رادار رئال مادرید نیز است.

درخشش این ملی پوش فرانسوی باعث شده تا تیم های بزرگ اروپا به آینده او امیدوار شوند.

لیورپول در حالی به فکر جذب ستاره و زوج نیمار در پی اس جی شده که رقیب سفت و سختی همانند رئال مادرید را نیز در کنار خود دارد.

با این حال مارکا در گزارشی میگوید، لیورپول می تواند با تغییر شرایط کاری کند که امباپه را برای آمدن به آنفیلد وسوسه کند و مانع رفتنش به مادرید شود.

طبق این گزارش لیورپول با پاری سن ژرمن تماس گرفته است تا در خصوص وضعیت امباپه اطلاعات به دست بیاورد.

حالا و در صورتی که کلیان به لیورپول بی آید، کلوپ از او در چه سیستمی و چگونه استفاده خواهد کرد؟

به جای فیرمینو در نوک خط حمله

یکی از راه کارها قراردادن او در نوک خط حمله به جای فیرمینو است تا در کنار محمد صلاح و مانه مثلت جدید لیورپول را تشکیل دهند.

به جای مانه در سمت چپ

ستاره پی اس جی توانایی بازی در سمت چپ به عنوان وینگر را نیز دارد، جایی که در پی اس جی هرگز در این پست به میدان نمیرود. شواهد نشان داده او در این پست خیلی روی فرم نیست. این ستاره فرانسوی تنها یک بار در این پست به میدان رفته است.

 

پست جدید برای فیرمینو

در صورتی که امباپه جانشین فیرمینو در نوک خط حمله شود، فیرمینو میتواند پستش تغییر کند. کلوپ میتواند از فیرمینو به عنوان پست پشت مثلت صلاح، مانه و امباپه استفاده کند که البته فیرمینو باید هم به مرکز کمک کند و هم به خط حمله.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала