Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی خوب های اینتر را دست چین میکند؛ حالا نوبت لاوتارو است

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
گفته میشود پی اس جی مذاکراتش را برای جذب لاوتارو مارتینز از اینتر آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که گفته میشود کارهای انتقال اشرف حکیمی به پایتخت فرانسه نهایی شده و این بازیکن به زودی تا سال 2026 با پی اس جی قرارداد امضا خواهد کرد، اینتری شرایط خرید لاوتارو را هم بررسی میکنند.

دقایقی پیش فابریزو رومانو تایید کرد که انتقال حکیمی به پاریس نهایی شده و این بازیکن در طی چند روز آینده برای امضای قرارداد، سپری کردن تست های صحی به پاریس خواهد آمد.

اما منابع فرانسوی همچنان میگویند، اینتر در کنار انتقال حکیمی، دیگر ستاره اینتر یعنی لاوتارو که دو سال است مورد نظر بارسا را است را نیز میخواهد.

حالا و با توجه به اینکه بارسا، آگوئرو و دپای را به خدمت گرفته، لاوتارو گزینه خوبی برای این تیم است و پاریسی قصد دارند با فروش ایکاردی، لاوتارو را برای آمدن به پاریس راضی کنند.

اینتر برای فروش لاوتارو بین 80 تا 90 میلیون یورو پول میخواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала