Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال ستاره دورتموند به یونایتد در مراحل نهایی + عکس

© REUTERS / Lee SmithInternational Friendly - England v Romania - Riverside Stadium, Middlesbrough, Britain - June 6, 2021 England's Jadon Sancho kneels in support of the Black Lives Matter campaign before the match.
International Friendly - England v Romania - Riverside Stadium, Middlesbrough, Britain - June 6, 2021 England's Jadon Sancho kneels in support of the Black Lives Matter campaign before the match. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
فابریزیو رومانو جزئیات تازه‌ای از مذاکرت منچستریونایتد با بروسیا دورتموند ارائه داده و مدعی است که انتقال این بازیکن به الدترافورد در مراحل نهایی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد از تابستان سال قبل در تلاش است تا جیدون سانچو وینگر انگلیسی دورتموند را به اولدترافورد منتقل کند و تا این لحظه مذاکرات بسیار خوبی با این تیم داشته است.

این باشگاه که از گذشته با خود بازیکن به توافق شخصی دست یافته بود، حالا در مراحل نهایی این انتقال قرار دارد و هر آن ممکن است روی تمامی موارد با دورتموند به توافق نهایی دست یابد و سانچو یونایتدی شود.

در همین حال فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی، جزئیات تازه‌ای از مذاکرت منچستریونایتد با بروسیا دورتموند ارائه داده و مدعی است که انتقال این بازیکن بزودی به الدترافورد اعلام خواهد شد.

اگرچه هنوز جزئیات خاصی از قرارداد منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که مدت زمان قرارداد سانچو با شیاطین سرخ زمان طولانی خواهد داشت چرا که او تنها 21 سال دارد و در صورت درخشش در منچستر بدون شک مشتریان زیادی در آینده خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала