Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این رئال در سراشیبی قرار دارد

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
با وضع موجود به‌نظر نمی‌رسد که رئال مادرید فعالیت زیادی در بازار نقل‌وانتقالات داشته باشد و حتی با آمدن کارلتو نیز بهبود وضعیت رئال دور از انتطار است.

به گزارش اسپوتنیک، ده روز دیگر فصل جدید برای رئال مادرید رسما آغاز خواهد شد که هنوز در مورد ترکیب فصل بعد ابهامات زیادی وجود دارند.

رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
بازیکن سابق بارسا در سبد خریدهای رئال مادرید

رئال مادرید بعد از اتمام فصل گذشته با تمدید قرارداد مودریچ و لوکاس وازکز، رسمی کردن خرید آلابا و استخدام آنچلوتی سعی کرد که تغییرات را آغاز کند اما بعد از آن گامی به جلو در کار نبود.

 سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بعد از شانزده فصل از باشگاه جدا شد و تغییر مثبتی هم صورت نگرفت و ابهامات در مورد رئال مادرید در فاصله یک ماه و نیم تا شروع فصل خیلی زیاد است.

بحث خرید امباپه داغ است اما فعلا تا پایان حضور فرانسه در یورو همه چیز متوقف شده است. ستاره پی اس جی یک سال دیگر با تیم پاریسی قرارداد دارد و اخبار در موردش کاملا ضد و نقیض و غیرقابل اطمینان هستند.

 اما به جز این مورد رئال باید روی جدایی این بازیکنان کار کند. با احتساب بازگشت هفت بازیکن قرضی، خرید آلابا و رفتن راموس، رئال مجموعا 29 بازیکن در حال حاضر در لیستش دارد که حداقل چهار نفر باید جدا شوند.

آنچلوتی نیز باید کادر فنی خود را مشخص کند. آنتونیو پینتوس به عنوان بدنساز به رئال مادرید برگشته است اما مشخص نیست که آیا آنچلوتی به جز پسرش داویده دستیار دیگری هم خواهد داشت یا نه.

برنامه پیش فصل رئال مادرید نیز همچنان تحت تاثیر کرونا است. فصل گذشته تنها بازی دوستانه پیش فصل رئال مقابل ختافه بود چرا که کرونا بازی با رایو را لغو کرد. برای این تابستان فعلا هیچ چیزی مشخص نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала