Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا به فکر تمدید روبرتو؛ مدافع همه کاره در نیوکمپ می‌ماند؟

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча
Игроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد تا قرارداد سرجی روبرتو را برای دو سال دیگر تمدید نماید و این بازیکن چند کاره را حفظ کند.

به گزارش اسپوتنیک، در حال حاضر چیزهای زیادی در بارسلونا ناشناخته است و آینده سرجی روبرتو فقط یکی از این موارد عدم اطمینان است. قرارداد فعلی این بازیکن در نیوکمپ در سال 2022 به پایان می‌رسد اما باشگاه در حال بررسی پیشنهاد تمدید دو ساله است.

Игроки команд FC Barcelona и Athletic Bilbao во время матча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
ورزش
قانون‌شکنی سرجی روبرتو؛ مهمانی بزرگ با زیر پا کردن قوانین کرونایی

هنوز هیچ چیز روی میز گذاشته نشده، اما ستاره اسپانیایی همه کاره از این موضوع آگاه است که کاتالان‌ها در نظر دارند او را برای دو سال دیگر حفظ نمایند.

در ماه‌های اخیر چند بار وضعیت او تغییر کرده است. ایده اصلی باشگاه این بود که او را برای یک سال دیگر تمدید کند و در عین حال او را در بازار نقل و انتقالات قرار دهد، با این ایده که او را به قیمت حدود 25 میلیون یورو بفروشد یا از او به عنوان یک بازیکن بزرگ در معاملات خرید بازیکنان جدید استفاده کند.

اما هیچ یک از این برنامه‌ها تاکنون به نتیجه نرسیده، زیرا هیچ باشگاهی حاضر نیست این همه پول را برای بازیکنی که یک سال از قراردادش پس از شیوع کرونا می‌گذرد، سرمایه‌گذاری نماید. بارسلونا فکر می‌کرد منچسترسیتی ممکن است مقصد بالقوه‌ای برای او باشد اما قهرمانان انگلیس علاقه‌ای به این موضوع ندارد.

حالا بارسلونا امیدوار است که از بتواند از جدایی رایگان او جلوگیری نماید. در حالی‌که با تمدید قرارداد او، آنها می‌توانند حقوق‌اش را تغییر دهند و برخی از هزینه‌ها را کاهش دهند و به طور بالقوه با فروش وی درآمد کسب کنند.

سرجی روبرتو در حال حاضر کاپیتان چهارم بارسلونا است و باشگاهی وجود داشت که حاضر بود 60 میلیون یورو برای جذب او در سال 2020 هزینه کند، اکنون در سن 29 سالگی، او هنوز یک بازار دارد، اما بارسلونا باید او را بیش از 2022 در اختیار داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала