سرمربی بلجیم: پرتگال را آگاهانه مغلوب کردیم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم Футбол. Тренировка сборной Бельгии
روبرتو مارتینز سرمربی بلجیم  Футбол. Тренировка сборной Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز موفق شد تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 برساند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی بلجیم در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020 مقابل پرتگال به برتری یک بر صفر دست یافت تا به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
بلجیم 1 پرتگال 0؛ حذف رونالدو و قهرمان یورو با شوت هازارد
روبرتو مارتینز در مورد برتری شاگردانش برابر پرتگال به خبرنگاران اظهار کرد:«مهم‌ترین موضوعی که باید در این بازی در نظر می‌گرفتیم آگاهی از نحوه بازی مقابل پرتغال بود. با توجه به تجربه‌ای که از گذشته داشتیم، می‌دانستیم که در چه زمانی باید به گل برسیم. حریف بسیار قدرتمندی داشتیم که در دوره قبلی فاتح مسابقات شده بود.»
سرمربی تیم ملی بلجیم افزود:«تمرکزی باورنکردنی داشتیم و در دفاع هم بدون ایراد بازی کردیم. گل با ارزشی به ثمر رساندیم و پرتغال را در نیمه دوم به خوبی کنترل کردیم. با توان ذهنی بالایی که داریم باید در ادامه مسابقات نظم تاکتیکی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم گام به مراحل بالاتر بگذاریم. به دلیل آنکه بازیکنان تیم در حال پیشرفت هستند، ضرورتی بر انجام تعویض ندیدم.»

گل خیره کننده تورگان هازارد در پایان نیمه اول بازی بلژیک را به مرحله بعد رساند هرچند شیاطین مجبور شدند در تمام دقایق نیمه دوم از دروازه خوددفاع کنند و البته بخت هم با آنها یار بود و در نهایت به برتری 1-0 برابر حریف دست یافتند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала