Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوخی شالکه با بیل؛ "گلسنکیرشن آماده است، گرت"

© REUTERS / REBECCA NADENГарет Бейл
Гарет Бейл - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
تیم شالکه آلمان در شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک شوخی با بیل، از ستاره ولزی به گونه‌ای خواست که با این تیم قرارداد نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل یکی از ستارگان رسانه‌ای مسابقات قهرمانی اروپا با تاخیر 2020 بوده است. این بازیکن ولزی با هوای آینده رئال مادرید از ابتدای آماده سازی مسابقات، دوربین‌ها و چشم هواداران را به سمت خود جلب کرده و راه خود را درست تا زمانی که او و هموطنانش در مرحله یک هشتم نهایی مقابل دانمارک حذف شدند، قرار گرفت.

در جریان آن مسابقه بود که هواداران در یوهان کرایف آرنا در آمستردام با بنرهایی از مُهاجم خواستند که با شالکه 04 قرارداد ببندد و تعجب آور نبود که این تصویر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بیل به شالکه بخاطر شوق به گلف

این باشگاه آلمانی که فصل بعد پس از سقوط در بوندسلیگا 2 بازی خواهد کرد، با شانس گرفتن از این خبر در توییتر شوخی کرد. آنها در کنار تصویر هواداران آمستردام، یک زمین گِلف محلی (با دانستن عشق این بازیکن به گلف) را منتشر کردند و نوشت: "گلسنکیرشن برای شما آماده است، گرت"

در حقیقت همانطور که دیده می‌شود همه چیز به بیل اشاره دارد که یک سال از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده و تا سال 2022 در پایتخت اسپانیا ادامه خواهد داد. با این اوصاف، ممکن است به گفتگوی او کارلو آنچلوتی پس از یورو بستگی داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала