Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمکت اسپرز طلسم شده است؛ مربی‌گری در تاتنهام، کاری که هیچ‌کس دوست ندارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه تاتنهام
ورزشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
دنیل لوی مدیر باشگاه تاتنهام از ماه اپریل تلاش می‌کند تا جانشینی را برای ژوزه مورینیو پیدا کند و حالا پس از دو ماه همچنان هیچ کسی هدایت تیم لندنی را به عهده گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام با گزینه های مختلفی تماس گرفته اما پاسخ همه مربیان یکسان بوده است:"نه" در حقیقت مدیر تیم لندنی تا کنون از 9 مربی مختلف پاسخ منفی شنیده است.

استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
توقف مذاکرات با سایر گزینه‌ها بخاطر جرارد؛ اسطوره لیورپول سرمربی تاتنهام می‌شود؟

گراهام  پاتر سرمربی برایتون آخرین مربی بوده است که به تاتنهام پاسخ منفی داده است که البته دو دلیل برای این ماجرا وجود داشته است. نکته اول این است که پاتر تا 2025 با برایتون قرارداد دارد و اگر لندنی ها بخواهند او را به خدمت بگیرند باید 20 میلیون یورو غرامت بپردازند. از سویی سان گزارش داده است که پاتر 46 ساله ترجیح می دهد که به یکی از چهار تیم بزرگ انگلیس ملحق شود و به همین خاطر به تاتنهام جواب رد داده چون متنتظر پیشنهاد بهتری است.

لوی پس از اخراج مورینیو به خاطر نتایج ضعیف مربی پرتگالی با یولیان ناگلسمن و اریک تن هاگ تماس گرفت. اولی در لایپزیش درخشان بود اما بایرن مونیخ را ترجیح داد. دومی نیز قراردادش را با آژاکس تمدید کرد. پس از این دو گزینه، مدیر تاتنهام به سرغ برندان رنجرز رفت اما این مربی اعلام کرد که می خواهد در لستر بماند.

پس از این سه گزینه نام مائوریسیو پوچتینو مطرح شد. مربی آرژانتینی توانسته بود تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند اما پی اس جی به هیچ وجه تمایلی به از دست دادنش نداشت. گزینه بعدی آنتونیو کونته بود که قراردادش را با اینتر فسخ کرده بود اما مربی ایتالیایی وقتی که فهمید احتمال جدایی هری کین وجود دارد به لندنی ها پاسخ رد داد. نفر بعدی پائولو فونسکا مربی سابق رم بود اما اختلاف مالی باعث شد تا این گزینه هم منتفی شود.

گتوزو که دورانی کوتاه و 25 روزه به عنوان مربی فیورنتینا داشت، گزینه بعدی بود اما در این مورد هواداران تاتنهام با ایجاد کمپینی در توئیتر به شدت با وی مخالفت کردند.  شخصیت متفاوت گتوزو و مواضع عجیبش به خصوص علیه زنان باعث شد تا هشتگ "نه به گتوزو" خیلی سریع فراگیر شود و لوی قید این مربی ایتالیایی را هم زد. 

گزینه دیگر یولن لوپتگی سرمربی سویا بود اما این مربی ترجیح داد که در لالیگا بماند چرا که از شرایطش در سویا راضی است. نونو اسپیریتو سانتو سرمربی سابق ولورهمپتون گزینه ایست که از نظر لوی می تواند کابوس ها را به پایان برساند اما فعلا هواداران به خاطر سبک دفاعی با او مخالفت کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала