Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «رونالدو» به حذف پرتگال از یورو 2020

© PEDJA MILOSAVLJEVICرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی پس از حذف تیم ملی کشورش از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2020، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان مرحله یک هشتم نهایی یورو2020، تیم ملی فوتبال پرتغال به مصاف بلژیک رفت که این دیدار در نهایت  با برتری یک بر صفر بلژیک به پایان رسید.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2021
عصبانیت شدید هواداران پرتگال از بی‌احترامی رونالدو + عکس
کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله در واکنش به حذف تیم ملی کشورش در گردونۀ رقابتهای یورو 2020 در صفحه فیسبوک خود نوشت:«ما نتیجه مورد نظر خود را نگرفتیم و قبل از اینکه بخواهیم از آزمون خارج شدیم. اما ما به سفر خود افتخار می کنیم‌.»
کاپیتان تیم ملی پرتگال در ادامه نوشت:«ما همه چیز را برای تجدید عنوان قهرمانی اروپا دادیم و این گروه ثابت کرد که هنوز هم می تواند خوشی‌های زیادی به پرتگالی‌ها بدهد. هواداران ما در حمایت از تیم از ابتدا تا انتها خستگی ناپذیر بودند.»
رونالدو در پایان تصریح کرد:«آنها همانهایی بودند که ما برای رسیدن به اعتمادی که به ما داشتند دویدیم و جنگیدیم. نتوانستیم به جایی برسیم که همه ما می‌خواستیم. اما اینجا قدردانی صمیمانه و عمیق ماست. تبریک به بلجیم و آرزوی موفقیت برای همه تیم‌های ادامه دهنده مسابقات. در مورد ما، ما قوی‌تر بازخواهیم گشت. فورسا پرتگال!»

رونالدو در حالی از رقابت های یورو حذف شد که در حال حاضر با پنج گل در صدر جدول گلزنان یورو 2020 است و توانسته بود با گلزنی در این رقابت ها با علی دایی، اسطوره ایرانی، با 109 گل ملی در رکورد بیشترین تعداد گل ملی در فوتبال مردان برابر شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала