Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ مبهم ابرستاره؛ فصل با یک ناامیدی دیگر برای رونالدو به پایان رسید

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
حذف پرتگال از رقابت‌های یورو 2020، باعث شد تا کریستیانو رونالدو با ناراحتی تمام از مستطیل سبز بیرون شود.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو از ستاره‌های است که دوست ندارد هیچ گاهی ببازد. ستاره 36 ساله پرتگالی اما نتوانست با تیم ملی کشورش به یک چهارم نهایی یورو برسد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
ناکامی مطلق رونالدو در امر گُلزنی از روی ضربات آزاد

فصل البته برای رونالدو در یوونتوس هم خوب نبود. بانوی پیر جام حذفی و سوپرجام را بردند اما هرگز شانسی برای اسکودتو نداشتند و در اروپا نیز به شکل تحقیرآمیزی توسط پورتو حذف شدند. بیانکونری ها تا هفته آخر خطر حضور در لیگ اروپا را حس می کردند اما بالاخره در هفته پایانی با تساوی ناپولی مقابل ورونا نجات پیدا کردند.

کریستیانو رونالدوی 36 ساله یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما این احتمال وجود دارد که او در این تابستان، بیانکونری را ترک کند. پیش تر گفته شد رونالدو پس از پایان یورو درباره آینده اش تصمیم گیری می کند و حالا با حذف پرتغال، این فرصت فراهم شده است.

یوونتوس مشکلی با فروش رونالدو ندارد چرا که در این صورت از پرداخت دستمزد سالانه 30 میلیونی وی راحت می شوند. اگر پی اس جی مطمئن شود که امباپه به رئال مادرید می رود، آنها نیز به سراغ خرید رونالدو خواهند رفت و ستاره پرتگالی یووه را به خدمت می گیرند.

با این حال، رونالدو آینده‌ای مبهم را پیش روی خود دارد. فوق ستاره پرتگالی ماه هاست که به ترک ایتالیا فکر می کند. اولویتش بازگشت به رئال مادرید بود اما رئال درها را به رویش بست و حالا به مقصدی دیگر فکر می کند. منچستریونایتد نیز اقدامی برای خریدنش نداشته و پی اس جی آخرین گزینه باقی مانده برای اوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала