Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «کیلیان امباپه» به حذف فرانسه از یورو 2020 + عکس

© REUTERS / Lee Smithامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه به حذف تیمش از یورو واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فرانسه با شکست مقابل سوئیس در ضربات پنالتی از دور رقابت های یورو 2020 حذف شد و بدین ترتیب رویای قهرمانی برای خروس ها در جام ملت های اروپا به پایان رسید.

Футболисты Германии и Франции во время матча на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
سوئیس 3 (5) – فرانسه 3 (4)؛ آب سرد بر پیکر قهرمان جهان، سوئیس در اوج ناباوری حریف اسپانیا شد + عکس

کیلیان امباپه شب تلخی را برابر سوئیس تجربه کرد. مهاجم فرانسوی پنالتی آخر تیمش را نتوانست به گل تبدیل کند تا این تیم با نتیجه 5 بر 4 شکست بخورد و وداعی تلخ و زود هنگام با یورو داشته باشد.

امباپه 22 ساله در پی حذف فرانسه از دور رقابت‌های یورو 2020 در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«بسیار سخت است که امشب را فراموش کرد.غم و اندوه بسیار زیادی بابت حذف‌مان وجود دارد، ما نتوانستیم به هدف خود برسیم. بابت پنالتی که هدر دادم، متأسفم. می‌خواستم به تیم کمک کنم، اما موفق به انجام این کار نشدم.»
ستاره جوان خروس‌ها در ادامه نوشت:«استراحت کردن در این شرایط سخت است، اما متأسفانه این ریسک‌های این رشته ورزشی است که خیلی آن را دوست دارم. می دانم که تماشاگران ناراحت و عصبانی هستند اما می‌خواهم از آنها به خاطر حمایتی که داشتند تشکر کنم. باید خود را آماده چالش‌های بعدی کرد. به سوئیس تبریک می‌گوییم و براین تیم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

کمتر کسی فکرش را می کرد که کیلیان امباپه همان بازیکنی باشد که منجر به حذف فرانسه شود چرا که از او به عنوان ستاره اصلی فرانسوی ها یاد می شد.

View this post on Instagram

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала