Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از تمدید خبری نیست؛ مسی تا ساعاتی دیگر بازیکن آزاد می‌شود

© REUTERS / RAFAEL MARCHANTEمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
دیگر چیزی به این نمانده که ماه جون به جولای تبدیل شود و این تغییر ماه مثل همیشه در بارسلونا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ورود به روز یکم جولای پایان زمان حضور لیونل مسی در نوکمپ است و قرارداد او در نیمه‌شب 30 جون به وقت اسپانیا به پایان خواهد رسید، مگر اینکه در این فرصت کم با تمدید قرارداد موافقت شود.

اتوئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
ورزش
بارسا باید راموس را بخرد؛ نمی‌توانم مسی را با پیراهنی دیگر تصور کنم

به این ترتیب، از ساعت 12 شب چهارشنبه، مسی دیگر بازیکن بارسا محسوب نخواهد شد چرا که پس از هفده سال حضور در تیم بزرگسالان قراردادش به اتمام می رسد.

 مسی در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرجنتین در کوپا آمه ریکا حضور دارد و با این وجود خوان لاپورتا مدیر بارسلونا سعی می کند که او را راضی به تمدید قراردادش کند.

هم اکنون گفته می‌شود که رییس باشگاه بارسلونا پیشنهاد ده ساله به مسی ارئه کرده است. یعنی فوق ستاره بارسلونا پس از بازنشستگی همچنان به عنوان سفیر باشگاه مشغول به کار خواهد بود.

لئو 34 ساله بر اساس این پیشنهاد می تواند دو سال دیگر در بارسلونا بماند و بعد از آن به فوتبال آمریکا برود و در نهایت در سمت های مدیریتی در بارسلونا مشغول به کار شود.

از طرف دیگر، لاپورتا تلاش کرده که با تقویت ترکیب بارسلونا، مسی را راضی کند که می تواند در نیوکمپ جامها را ببرد. تا کنون ممفیس دیپای، اریک گارسیا، امرسون رویال و مهمتر از همه آگوئرو دوست صمیمی مسی توسط بارسلونا خریده شده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала