ثبت ویروس جدید کرونای دلتا پلس در روسیه 

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت ویروس جدید کرونای دلتا پلس در روسیه 
ثبت ویروس جدید کرونای دلتا پلس در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
یک نوع ویروس کرونای دلتا پلس در روسیه پیدا شده است. 
گسترش سریع گونه جدید ویروس «دلتا پلاس» کرونا در هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
گسترش سریع گونه جدید ویروس «دلتا پلاس» کرونا در هند

به گزارش اسپوتنیک، انا پوپوا رئیس بخش خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسان روسیه گفت، که یک نوع ویروس کرونای دلتا پلس در روسیه پیدا شده است. 

نخست در این باره نشریه فنتاکا با اشاره به سخنان داریا دانیلینکو معاون مدیر موسسه پژوهش های انفلونزای برای کار علمی نوشته است، که گزارش های به نشر رسیده است که نسخه جدید SARS-CoV-2 وارد روسیه شده است. سپس بخش خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسان روسیه متذکر شد، که آنها در حال بررسی این داده ها هستند.
ویروس کرونای هندی (B.1.617) در اکتبر سال گذشته در این کشور کشف شد. سپس مشخص شد که وی دارای سه زیرگونه است: B.1.617.1 ، B.1.617.2 ("دلتا") و B.1.617.3 است. آنها در جهش های مختلفی در پروتئین سنبله متفاوت هستند و به روش های مختلف در سراسر جهان توزیع می شوند.
سویه "دلتا" همچنان جهش پیدا می کند. یک نوع دلتا پلس در ایالت ماهاراشترا هند در ماه جون(B.1.617.2.1) شناسایی شد. با وجود جهش K417N در پروتئین سنبله متمایز می شود؛ می تواند فعالیت سرم و آنتی بادی های افرادی را که بیمار و واکسینه شده اند کاهش دهد.
مشخص شد که فشار دلتا پلس نگران کننده است. اگر شواهدی وجود داشته باشد که ویروس می تواند از ویروس اصلی بیشتر باشد یا بیماری جدی تری ایجاد کند یا از اثر واکسین ها یا آنتی بادی ها "فرار" کند، این یک نوع ویروس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала