جنگنده های روسی خدمه های یک کشتی هالندی را در دریای سیاه ترساندند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر جنگنده های روسی خدمه های یک کشتی هالندی را در دریای سیاه ترساندند
جنگنده های روسی خدمه های یک کشتی هالندی را در دریای سیاه ترساندند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
هالند از مانورهای "خطرناک" جنگنده های روسی در نزدیکی کشتی خود در دریای سیاه شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع هالند ادعا می کند، که جنگنده های روسی هفته گذشته یک وضعیت خطرناک برای یک ناو دریایی هالند در دریای سیاه ایجاد کرده است.
وزارت دفاع هالند روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: "جنگنده های روسی اوضاع ناامنی را برای کشتی اورتسن در دریای سیاه ایجاد کردند. این اتفاق پنجشنبه گذشته هنگامی که کشتی جنگی در جنوب شرقی کریمه بود، رخ داد".
گفته می شود، این جنگنده ها "به طرز خطرناکی و با فاصله کم" به کشتی نیروی دریایی هلند پرواز کرده اند.
این بخش افزود: "پس از چند ساعت" ایجاد رعب و وحشت"، كشتی در عملیات تجهیزات الکترونیكی دچار وقفه شد".
در همین راستا، وزارت دفاع هالند روسیه را به نقض حق استفاده آزاد از آبهای آزاد متهم کرد.
یادآوری می کنیم، که هفته گذشته در دریای سیاه یک حادثه مربوط به یک کشتی ناتو رخ داده بود. در 23 جون، ناوشکن انگلیسی Defender از مرز روسیه در نزدیکی کیپ فیولنت (کریمه) عبور کرد. کشتی مرزی روسیه پس از هشدارهای مکرر، شلیک هشدار داد و Su-24M نیز در مسیر ناوشکن بمباران هشدار داد. وزارت دفاع انگلیس و دفتر دولت ادعا می كنند، كه به ناوشكن شلیك نشده و در آبهای سرزمینی روسیه نبوده است. همچنین ، وزارت دفاع انگلیس گفت، که روسیه در حال انجام شلیک در دریای سیاه است و "اقدامات جامعه دریایی" را از قبل هشدار داده است. با این حال، روزنامه نگاری که در کشتی انگلیسی بود، تأیید کرد که این کشتی به عمد وارد آبهای سرزمینی روسیه شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала