Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بنزما به حذف فرانسه از یورو: غمگین و ناامیدم

© REUTERS / Kai PfaffenbachФарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020
Фарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
عضو شوید
کریم بنزما ستاره تیم ملی فرانسه، به حذف تیم ملی کشورش از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا واکنش نشان داد و اظهار داشت که بسیار غمگین و ناامید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته اتفاق عجیبی رخ داد و تیم ملی فرانسه که در هر پُست سه ستاره درجه یک دارد، در برابر سوئیس سخت‌کوش زمین‌گیر شد و پس از تساوی 3-3 در وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4-5 شکست خورد از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

پس از حذف فرانسه بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و بازیکنان فعلی خروس‌ها به این موضوع واکنش‌های متفاوتی نشان دادند و این شکست را سنگین و غیرقابل فراموشی توصیف کردند.

کریم بنزما ستاره درخشان فرانسوی‌ها که دیشب دو گول تیمش را به ثمر رساند نیز به این موضوع در انستاگرام واکنش نشان داد و و اظهار داشت که بسیار غمگین و ناامید شده است.

او در این مورد نوشت:" از نتیجه بازی دیروز، غمگین و ناامیدم. حس ناامیدی من بی نهایت است. دوست داشتم برای مدت زمان بیشتری شما را هیجان زده کنم. از حمایت های تان که از ابتدای رقابت ها شروع شد، بسیار ممنونم. برای انرژی و توان مضاعفی که هر روز به من می دادید. کسب موفقیت ساده نیست و ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و برای چالش های بعدی مهیا می شویم. قدرتمندتر از قبل باز خواهیم گشت."

بنزما در حالی این شکست را سنگین عنوان کرده است که او پس از 6 سال به تیم ملی بازگشته بود و امیدوار بود با قهرمانی در این رقابت‌ها به افتخارات رده ملی خویش بیفزاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала