Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام عملی الخلیفی برای رضایت امباپه؛ مالک پی‌اس‌جی خودش وارد مذاکره شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
ناصر الخلیفی از مذاکرات با نمایندگان امباپه ناراضی است و پس از این خودش رسما مسولیت مذاکرات برای تمدید این بازیکن را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به دنبال اظهارات دو هفته پیش ناصر الخلیفی که در آن او ادعا کرد که کیلیان امباپه هرگز از پاری‌سن‌ژرمن جدا نخواهد شد، رئیس باشگاه پاریسی تمام تلاش خود را برای اطمینان از این موضوع انجام می‌دهد.

به نقل از اکیپ، ناصر الخلیفی تصمیم گرفته، شخصاً هدایت مذاکرات قرارداد این تیم با کیلیان امباپه را بر عهده بگیرد و به هر قیمتی که شده به دنبال توافق در هفته‌های آینده با ملی پوش فرانسوی است که به همراه نیمار به عنوان یکی از بازیکنان شاخص برای پیشبرد پروژه ورزشی باشگاه دیده می‌شود.

باشگاه فرانسوی برای این بازیکن پیشنهادی به ارزش 26 میلیون یورو در سال ارائه کرده است.

گفته می‌شود که گفتگوهای لئوناردو مدیر ورزشی PSG و نمایندگان امباپه از منظر باشگاه آنطور که انتظار می‌رود پیش نرفته است. و به همین دلیل الخلیفی که امباپه بسیار به او احترام می‌گذارد مسولیت مذاکرات را بر عهده گرفته است، زیرا پیشنهاد فعلی روی میز، ارزش 26 میلیون در سال برای بازیکن دارد.

Kylian Mbappé - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2021
تمدید با برادر کوچک؛ ترفند جدید پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه

پی‌اس‌جی خواسته‌های امباپه را برآورده می‌کند

در حالی که جام جهانی قطر در گوشه گوشه و در تابستان سرنوشت ساز پروژه PSG قرار داشت، الخلیفی یکی از درخواست‌های امباپه را در مذاکرات قرارداد برآورده کرده است.

پیش از موافقت با توافق جدید، ستاره PSG خواستار تضمین‌هایی در مورد سرمایه گذاری این باشگاه در پروژه‌ای با موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا شده است. و در چند هفته گذشته الخلیفی قراردادهای جینی وینالدوم، اشرف حکیمی و جیانلوئیجی دوناروما را در اختیار دارد (اگرچه خریدهای این دو نفر آخر به طور رسمی تأیید نشده، اما آنها عملاً بسته اعلام می‌شوند.)

در همین حال، اکیپ اطمینان می‌دهد، برخلاف گزارش‌ها، امباپه هرگز به جدایی از PSG فکر نکرده و فقط می‌خواهد خواسته‌های او برای ساخت پروژه قوی‌تر از طریق سرمایه گذاری در بازیکنان جدید برآورده شود.

علاوه بر این، روزنامه فرانسوی ادعا می‌کند که در حال حاضر لیورپول و رئال مادرید دو مقصد بالقوه مهاجم فرانسوی، منابع مالی برای انجام عملیات او ندارند که هزینه آن بیش از 150 میلیون یورو باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала