Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس؛ خداحافظی تلخ رکورد دار گرنداسلم با ویمبلدون

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا France Tennis French Open
سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا  France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
سرنا ویلیامز تنیسور نامدار آمریکایی به دلیل مصدومیت با اشک از مسابقات ویمبلدون خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شب گذشته برای سرنا ویلیامز با اشک به پایان رسید، زیرا او به دلیل مصدومیت از ناحیه پا مجبور شد در اوایل دیدارش مقابل آلیاکساندرا ساسنوویچ از بلاروس، با بازی‌های گرند اسلم ویمبلدون خداحافظی کند.

ستاره 39 ساله آمریکایی که از ابتدای مسابقه روی ران راست خود بند بسته بود، 3-1 پیش افتاد اما دو بار روی زمین خورد و بلافاصله مشخص شد که درد جدی دارد. ویلیامز که سعی داشت با رکورد 24 جایزه قهرمانی گرند اسلم مارگارت کورت برابری کند، اما نتوانست به این آرزو برسد زیرا با گریه از مسابقات جدا شد.

سرنا برای رسیدن به این مسابقات به شدت کار کرده بود تا دوباره پشت خط قرار بگیرد. پس از بازگشت به میادین او (سه ماه پس از استرالیا اوپن) در سه مسابقه از جمله مسابقات آزاد فرانسه حضور داشت و به دور چهارم راه یافت. حالا با جدا شدن از ویمبلدون و حضور نداشتن در المپیک، اطمینانی از بازگشت وی وجود ندارد.

خبرهای بهتری برای خواهر بزرگتر او ونوس ویلیامز بود که به کارش ادامه می‌دهد. قهرمان پنج بار ویمبلدون در اولین مسابقه‌اش در مسابقات قهرمانی از سال 2018 با پیروزی 7-5، 4-6، 6-3 برابر میهائلا بوزارنسکو رومانیایی پیروز شد. این برد تنها ششمین برد وی در شش مسابقه گرند اسلم گذشته بود، اما همچنین باعث شد وی چهارمین زن مُسن پیروز در یک مسابقه در ویمبلدون باشد که یادآوری طول عمر او است، این نشان از توانایی بدنی و تمایل زیاد او دارد. فقط مدلین اونیل (54 ساله در 1922)، مارتینا ناوراتیلووا (47 در 2004) و کیمیکو دات کروم (42 در 2013) در یک مسابقه در سنین بالاتر از او پیروز شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала