حالا امریکا خواهان روابط پایدار با روسیه شده است

© AFP 2023 / Paul J. Richardsجن پساکی سخنگوی ریاست جمهوری امریکا
جن پساکی سخنگوی ریاست جمهوری امریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
پساکی: هدف ایالات متحده حرکت به سوی رابطه پایدارتر و قابل پیش بینی با روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، جن پساکی سخنگوی ریاست جمهوری امریکا در پاسخ به سوالی درباره سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد حادثه با کشتی جنگی بریتانیا در بحیره سیاه اظهار داشت که امریکا خواهان روابط باثبات با فدراسیون روسیه می باشد.

ترس امریکا، از نقطه ضعف ناتو دربرابر حملات روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
ترس امریکا، از نقطه ضعف ناتو دربرابر حملات روسیه

اوایل روز چهارشنبه، رئیس جمهور روسیه در جریان مصاحبه مستقیم سالانه گفت که وضعیت کشتی راکتبردار بریتانیا یک تحریک پیچیده است، که "نه تنها توسط ابریتانیا، بلکه توسط امریکایی ها نیز انجام شد." پوتین خاطرنشان کرد: کشتی جنگی بریتانیا بعد از ظهر وارد آبهای سرزمینی روسیه شد و صبح زود، ساعت 07:30 یک طیاره استراتژیک امریکایی از یک پایگاه های هوایی نظامی ناتو در یونان به طرف روسیه بلند شد.

"آیا ایالات متحده با کشتی ابریتانیایی هماهنگی داشت؟ و آیا همانطور که پوتین گفت، این یک تحریک بود؟" - در طی یک جلسه توجیهی از پساکی پرسیدند. سخنگوی کاخ سفید پاسخ داده گفت: "من چیزی برای ارائه جزئیات یا تأیید ندارم" ، و از روزنامه نگار خواست که "هر گونه مشخصات" را از پنتاگن جستجو کند.

پساکی افزود: "همانطور که [جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده] اشاره کرد، هدف ما این است که به سمت روابط قابل پیش بینی و پایدارتر با فدراسیون روسیه پیش برویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала