Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی بی حد و مرز مطبوعات انگلیس پس از صعود سه‌شیرها

© REUTERS / CARL RECINEتیم ملی انگلیس برابر آلمان Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 Germany's Thomas Mueller reacts after a missed chance
تیم ملی انگلیس برابر آلمان    Euro 2020 - Round of 16 - England v Germany - Wembley Stadium, London, Britain - June 29, 2021 Germany's Thomas Mueller reacts after a missed chance  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
مطلوعات آلمان به انتقاد از مانشافت‌ها پرداختند در حالی‌که در سوی مقابل شاگردان گرت ساوت گیت مورد تحسین رسانه‌های انگلیسی قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در یک بازی تاکتیکی به میزبانی ومبلی که در آن آلمان و انگلیس به مدت طولانی چشم به هم داشتند، سه‌شیرها د نیمه مربیان موفق ظاهر شد و به برتری دو گله دست یافت.

پس از این دیدار اما مطبوعات انگلیس نمایش درخشان شاگردان گرت ساوت گیت را مورد تحسین قرارداده و پیروزی در این بازی بزرگ را تیتر نخست شان قرار دادند.

نشریه سان:

"این به خانه می‌آید! انگلیس سرانجام آلمان را شکست داد. استرلینگ و کین قهرمانان" سه شیر "در مرحله یک چهارم نهایی مردان گرت ساوت گیت بودند.

نشریه گاردین:

"استرلینگ و کین ومبلی را به جوش آوردند و انگلیس را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا رساندند."

نشریه دیلی میل:

"شاهزاده جادوگر سلطنتی خوشحال می‌کند، انگلیس آلمان را با نتیجه 2-0 شکست داده و با گل‌های استرلینگ و کین به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 رسید. نه، این رویا نیست!

رسانه بیلد:

"همه چیز تمام شده، ما دیگر خارج شده‌ایم! دوران یواخیم لو (61 ساله) شاید با شدیدترین ورشکستگی به پایان برسد. آلمان در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن مقابل رقیب اصلی خود انگلیس 0-2 شکست خورد.

رسانه اسپورت 1:

 "آلمان بیرون! استرلینگ و کین دوران لوو را به پایان رساندند. آلمان در مرحله یک هشتم نهایی در استادیوم ومبلی لندن مقابل انگلیس با نتیجه 2-0 (0-0) شکست خورد. دوران موفقیت بیش از 15 ساله یواخیم لو به عنوان مربی ملی به یکباره پایان یافت: این سی و چهارمین شکست در 198 بازی لوو بود و یکی از تلخ ترین‌ها.

نشریه کیکر:

"دوران لو در ومبلی به پایان رسید؛ ناک اوت در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا مقابل انگلیس. زمان یواخیم لو به عنوان مربی ملی پایان یافت، این کارآیی بود که تفاوت را در یک بازی بسیار طولانی ایجاد کرد."

نشریه اشپیگل:

"امتیاز استرلینگ و کین برای انگلیس، آلمان ناک اوت شد. این بازی‌ای بود که در آن هر دو تیم یکدیگر را تماشا می‌کردند و در پایان انگلیسی‌ها آن را سرد کردند.

حالا تیم‌های ملی اوکراین با انگلیس، سوئیس با اسپانیا، بلجیم با ایتالیا، جمهوری چک با دانمارک قرار است در بازی‌های یک چهارم نهایی با هم روبرو ‌شوند تا تیم‌های نیمه نهایی مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала