Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا قرعه‌کشی شد؛ ال‌کلاسیکوها کی خواهد بود؟

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
قرعه کشی فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا هم برگزار شد و اکنون برنامه بازی های تیم های اسپانیایی برای فصل جدید مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مطابق معمول بیشتر نگاه ها به برنامه دو تیم رئال مادرید و بارسلونا است چرا که این دو تیم هواداران زیادی دارند و بازی های آن‌ها برای هوادارانشان حائز اهمیت است.

شروع لالیگا 2021/22 از 23 اسد است و طبق قرعه کشی سازمان برگزار کننده لیگ اسپانیا، برنامه هفته اول رقابت ها بدین شرح است که رئال مادرید در آن به مصاف دپورتیوو آلاوز می رود و بارسلونا هم با رئال سوسیداد روبرو خواهد شد. اتلتیکو مادرید که قهرمان فصل گذشته لالیگا بود در هفته اول فصل 2021/22 با سلتاویگو روبرو خواهد شد.

اما تاریخ دقیق ال کلاسیکو ها هم در نوع خودش جالب است به طور مثال بازی برگشت رئال مادرید مقابل بارسلونا در تاریخ 29 حوت برگزار خواهد شد.

ال کلاسیکوی رفت هم در تاریخ دوم عقرب برگزار خواهد شد. رئال مادرید در ال کلاسیکو رفت میهمان و در الکلاسیکوی برگشت میزبان خواهد بود.

دربی مادرید هم بدین صورت است که رئال مادرید در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خود در تاریخ 22 قوس با اتلتیکو مادرید روبرو خواهد شد و در بازی برگشت هم در تاریخ 18 ثور میهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

برنامه هفته آخر هم بدین صورت است که رئال مادرید به مصاف رئال بتیس خواهد رفت و بارسلونا هم با ویارئال روبرو خواهد شد. اتلتیکو مادرید هم در هفته پایانی لالیگا با رئال سوسیداد روبرو می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала