پرتاب راکت سایوز از بایکانور به ایستگاه فضایی

© Photo / Yuzhny SC/Roscosmos پرتاب راکت سایوز از بایکانور به ایستگاه فضایی
 پرتاب راکت سایوز از بایکانور به ایستگاه فضایی     - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
یک فضاپیمای باری روسی به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد.

به گزارش اسپوتنیک، پرتابگر "سایوز-2.1 آ" با وسیله باری حمل و نقل "پراگرس ام اس-17" از سایت شماره 31 (مجموعه پرتاب واستوک) سایت فضایی بایکانور به فضا پرتاب شد.

این دومین پرتاب فضاپیمای باری روسی به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) در سال 2021 است. تقریباً نُه دقیقه پس از پرتاب، فضاپیما به مدار زمین هدایت می شود.

نزدیکی "پراگرس ام اس-17" با ایستگاه فضایی بین المللی طبق یک طرح دو روزه انجام می شود، اتصال آن با ماژول "جستجو" در بخش روسی ایستگاه فضایی بین المللی در تاریخ 02 جولای در ساعت 04:02 به وقت مسکو برنامه ریزی شده است.

پرتاب راکت «سایوز-2» به همراه ماهواره‌های وان وب در روسیه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
کلوپ ویدیو
پرتاب راکت «سایوز-2» به همراه ماهواره‌های وان وب در روسیه + ویدیو

پرتابگر "سایوز-2.1 آ" نمادهای چوواش و تصویر یک بومی منطقه، خلبان-فضانورد، دو بار قهرمان اتحاد جماهیر شوروی آندریان نیکولایف را نشان می دهد.

همچنین در نمایشگاه نمایشگاه تصویری به هفتاد و پنجمین سالگرد شرکت موشکی و فضایی انرژی اختصاص داده شده است.

فضاپیمای باری 470 کیلوگرم سوخت گیری مجدد، 420 لیتر آب آشامیدنی سیستم رودنیک، 40 کیلوگرم سیلندر اکسیژن، حدود 1509 کیلوگرم بار خشک، از جمله تجهیزات و مواد مختلف در محفظه بار، از جمله تجهیزات منابع، به ایستگاه تحویل می دهد.

ارسال وسایل فنی و تعمیر و نگهداری سیستم های آنبورد، بسته بندی برای آزمایش های فضایی، کنترل پزشکی و لوازم بهداشتی و بهداشتی، لباس، جیره های استاندارد و غذای تازه برای خدمه 65 اُمین اعزامی اصلی در نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала