Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم سخت آنچلوتی در باره آینده 7 بازیکن مادریدی

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی در حالی کارش را به عنوان مربی رئال مادرید آغاز کرده که باید قبل از فصل جدید درباره آینده 7 بازیکن‌اش تصمیم بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که بازیکنان رئال مادرید طی هفته‌های آینده به تمرینات والدبباس بر می‌گردند، کارلو آنچلوتی باید پیش از فصل جدید گزینه‌های ترکیب خود را مشخص کند.

تا 8 روز دیگر رئال مادرید پیش فصل خود را شروع می‌کد و حداقل برای دو هفته اول، تا زمان بازگشت اولین بازیکنان ملی پوش، کارلو آنچلوتی فقط سیزده بازیکن در اختیار دارد. اما با جمع شدن همه بازیکنان، این تعداد به 29 بازیکن افزایش می‌یابد.

در میان آن‌ها 7 بازیکنی وجود خواهد داشت که قرارداد قرضی شان 12 امشب به وقت اروپا ختم می‌شود. در چارچوب محدودیت‌های اقتصادی که برای نقل و انتقالات مناسب نیست، مربی ایتالیایی از میان بازیکنان قرضی، ستاره‌های تقویت کننده‌ی تیم‌اش را باید پیدا کند. برخی با تأیید باشگاه بر می‌گردند، برخی دیگر باید سرمربی جدید را متقاعد کنند و در این کسانی هستند که همچنان باید سراغ مقاصد جدید باشند.

 

وایخو (24 ساله – گرانادا)

مدافع میانی احتمالا جایی در ترکیب خواهد داشت ولی بازهم ماندن او به تحرکات بازار تابستان بستگی دارد. عدم تمدید راموس و جدایی احتمالی واران می‌تواند زمینه حضور وی در تیم اصلی به عنوان مدافع چهارم میانی پشت سر آلابا، میلیتائو و ناچو را باز کند. اما او همچنین به رضایت آنچلوتی نیاز دارد. وایخو دو سال گذشته را به صورت قرضی سپری کرده در حالی‌که با رئال تا 2025 قرارداد دارد. او یکی از کسانی خواهد بود که از روز اول یعنی 5 جولای در والدبباس خواهد بود.

دنی سبایوس (24 ساله، آرسنال)

سبایوس همچنین دو سال را در خارج از خانه گذرانده و در 77 بازی برای آرسنال به میدان رفته است. او این بار حاضر نیست قرارداد قرضی دیگر را قبول کند زیرا می‌خواهد یا در مادرید بماند یا باشگاه جدیدی پیدا نماید. اگر آنچلوتی تصمیم بگیرد روی او حساب نکند، ستاره آندلسی درخواست جدایی خواهد داد. او منتظر خواهد ماند تا از برنامه‌های آنچلوتی مطلع شود. این در حالیست که وی به تیم المپیکی اسپانیا دعوت شده و تا آگست به رئال نخواهد رفت.

مارتین اودگارد (22 ساله، آرسنال)

اودگارد پس از سه دوره قرارداد قرضی به "هرنوین"، "ویتس" و رئال سوسیداد، به نظر می‌رسید تابستان گذشته از یک فصل درخشان به مادرید برگشته است اما با این حال و با وجود علاقه زیدان، این بازیکن مجبور شد به لیگ برتر برود و تا پایان فصل در آرسنال باشد. آنچلوتی که در مراحل پایانی فصل 15-2014 لالیگا به او گزینه اصلی تیم اول را داد، وظیفه دارد جایی برای او در تیم پیدا کند. این بازیکن خودش تأیید کرده که باشگاه او را برای ماندن خواسته است و قرار است او از 5 جولای به تمرینات اضافه شود.

براهیم دیاز (21 ساله، میلان)

طبق گزارش آ اس، آینده این بازیکن بستگی به گفتگوهای وی با آنچلوتی دارد. او که 39 بار در فصل قبل برای آث میلان به میدان رفت، نمایش درخشانی داشت و حالا فقط دو گزینه در برنامه‌های خود دارد: ماندن در مادرید یا تکرار یک فصل دیگر به صورت قرضی در آث میلان، جایی که آنها از عملکرد او بسیار راضی بودند.

View this post on Instagram

A post shared by Brahim Díaz (@brahim)

گرت بیل (31 ساله، تاتنهام)

بیل گفته بود تا زمانی که حضورش در یورو پایان نیابد در مورد آینده خود فکر نخواهد کرد، در حالی‌که پیش از این اظهار داشته بود که برای سپری کردن یک فصل قراردادش به رئال باز می‌گردد. پس از حذف ولز این اتفاق در 19 جولای رخ خواهد داد. البته هم مربی و هم فلورنتینو پرز نسبت به مُهاجم ابراز خوش بینی کرده‌اند اما قرارداد او در سال 2022 به پایان می‌رسد و این آخرین فرصت مادرید برای دریافت مقداری پول برای جدایی وی در بازار است.

یوویچ (23 ساله، اینتراخت فرانکفورت)

این بازیکن صربستانی پس از دو فصل ضعیف در پایتخت اسپانیا ( با پیوستن به ارزش 60 میلیون یورو) چند ماه قرضی را در آلمان سپری کرد و در پایان نیز رسما خداحافظی نمود. اگرچه او با گل‌زنی در مادرید فاصله دارد ولی باشگاه فرانکفورت دوست دارد او را نگهدارد، اما برای انجام عملیات (انتقال و حق الزحمه بازیکن) باید آندره سیلوا را که 29 گل به ثمر رساند، بفروشد.

View this post on Instagram

A post shared by Luka Jovic (@lukajovic)

کوبو (20 ساله، ختافه)

بازیکن خوش فُرم جاپانی مجبور به رفتن دوباره به صورت قرضی خواهد شد. مادرید سه مکان خارج از اتحادیه اروپا را با وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو پوشانده است. كوبو بعد از قرارداد قرضی در ویارئال، نیم فصل را در ختافه سپری كرد. مایورکا در بازگشت به لیگ علاقه مند است که مانند دو سال پیش او را به عنوان قرضی باز پس بگیرد. اما قبل از آن، تابستان امسال وی باید با تیم ملی میزبان در بازی‌های توکیو شرکت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала