Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در پرتگال؛ رونالدو در حال مذاکره برای ماندن در تورین

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
یکی از شبکه‌های تلویزیونی پرتگال ادعا کرده که کریستیانو برای ماندن در ایتالیا، در حال مذاکره با یووه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ شبکه تصویری پرتگالی TVI ادعا می‌کند، خورخه مندز نماینده کریستیانو رونالدو، در حال مذاکره برای عقد قرارداد دو ساله جدید با یوونتوس است.

کاپیتان پرتگال تمایل خود را به ترک غول سری A در تابستان امسال نشان داده اما در تلاش است تا باشگاه جدیدی پیدا کند و در سوی دیگر ممکن است مجبور شود برای ماندن در تورین توافق کند.

رئال مادرید، منچستر یونایتد و پاری‌سن‌ژرمن همه با رونالدو در ارتباط بوده‌اند اما لوس بلانکوس احتمال جذب مجدد این ستاره را رد کرده، یونایتد نیز تاکنون هیچ حرکتی برای بازگشت او به اولدترافورد انجام نداده و PSG نگه داشتن کیلیان امباپه را نسبت به جذب رونالدو در اولویت قرار داده است.

طبق گزارش تلویزیون پرتگالی TVI، یووه قصد افزایش دستمزد رونالدو را در دو سال آینده دارد و نماینده این مهاجم فعلا در حال مذاکره بر سر توافق جدید با یووه است که به اساس آن ابر ستاره پرتگالی تا سال 2023 در تورین خواهد ماند.

از زمان پیوستن به یوونتوس، رونالدو در 133 بازی 101 گل به ثمر رسانده تا یووه را به دو عنوان قهرمانی سری A و یک کوپا ایتالیا برساند. با این حال، ایتالیایی‌ها پس از حذف از مرحله یک چهارم نهایی فصل 2018/19 لیگ قهرمانان ناامید شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала