Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب منتخب یک هشتم نهایی یورو 2020

© REUTERS / Catherine IvillИгроки сборных Италии и Австрии во время матча на ЕВРО-2020
Игроки сборных Италии и Австрии во время матча на ЕВРО-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
دور یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020 هم به پایان رسید و تکلیف تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی روشن شد و اکنون باید دید که چه اتفاقاتی در ادامه بازی ها رخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، وبسایت گل تیم منتخب این مرحله از جام ملت های اروپا را از نگاه خود اعلام کرده است که اگر بخواهیم نگاهی به این ترکیب داشته باشیم می بینیم که هیچ بازیکنی از آلمان، فرانسه و پرتغال در آن حضور ندارد. در واقع تیم های گروه F رقابت ها، موسوم به گروه مرگ، همگی در این مرحله کنار رفتند و هر سه‌ی این تیم ها شکست خوردند تا هیچ بازیکنی هم در این ترکیب منتخب نداشته باشند.

از سویی دو بازیکن انگلیسی، یک بازیکن اسپانیایی و دو بازیکن ایتالیایی در این ترکیب حضور دارد؛ سه تیمی که اکنون مدعی قهرمانی این رقابت ها هستند.

 ترکیب منتخب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 از نگاه سایت گل بدین شرح است: زومر، استونز، آچربی، آزپیلیکوئتا، اسپیناتزولا، هولز، کیه زا، فورسبرگ، گریلیش، دولبرگ، سفروویچ.

باید دید که در ادامه کار چه نتایجی رقم خواهد خورد اما بدون شک مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 پر از شگفتی های مختلف بود و چند تا از مدعی های اصلی قهرمانی کنار رفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала