Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مثل مسی، قرارداد رونالدو هم امشب تمام می‌شود

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
قرارداد کریستیانو رونالدو با رئال مادرید در حالی امشب به پایان میرسد که وی سه سال پیش این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی حال حاضر باشگاه یوونتوس در تابستان 2018 یعنی سه سال پیش از رئال مادرید راهی یوونتوس شد.

اما آخرین تمدید قرارداد رونالدو با رئال مادرید که در فصل 2016/17 اتفاق افتاد، قرارداد فوق ستاره پرتغالی را با رئال مادرید تا سال 2021 یعنی پایان فصل 2020/21 تمدید می کرد؛ قراردادی که هیچ‌وقت به انتها نرسید چرا که رونالدو سه سال مانده به پایان آن از رئال مادرید جدا شد.

امشب قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به پایان می رسد و این بازیکن به طور رسمی تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود اما نکته جالب اینجاست که اگر کریستیانو رونالدو هم در رئال مادرید می ماند، امشب قراردادش با کهکشانی ها به پایان می رسید و تبدیل به یک بازیکن آزاد می شد.

در واقع فلورنتینو پرز قرارداد رونالدو را تا 2021 تمدید کرده بود و این قرارداد تا پایان روز 30ام ژوئن 2021 معتبر بود اما اتفاقی که هیچکدام از هواداران رئال مادرید و حتی شاید خود پرز هم گمان آن را نمی کرد جدایی کریستیانو رونالدو پیش از پایان این قرارداد بود؛ اتفاقی که به نظر می رسد هم به ضرر رئال مادرید و هم به ضرر رونالدو تمام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала