نشانۀ شوم برای لندن؛ فوربس واکنش روسیه را پیشبینی کرد

© Photo / Vitaly Kuzmin نشانۀ شوم برای لندن؛ فوربس واکنش روسیه را پیشبینی کرد
نشانۀ شوم برای لندن؛ فوربس واکنش روسیه را پیشبینی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
مجلۀ فوربس از «نشانۀ شوم» روسیه در برابر کشتی‌های بریتانیایی نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فوربس، جنگنده‌های میگ-31 روسیه که به سوریه فرستاده شده اند، میتوانند کشتی‌های نظامی بریتانیا را تهدید کنند و شلیک‌های هشدار روسیه به سمت کشتی جنگی Defender  را باید «نشانۀ شوم» دانست.

رهگیری هواپیماهای گشت زنی امریکا و ناروی توسط جنگنده میگ-31 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
رهگیری هواپیماهای گشت زنی امریکا و ناروی توسط جنگنده میگ-31

این نشریه به نقل از روبا لی، کارشناس مسایل نظامی نقل کرده است: «من فکر میکنم پس از اتفاقی که با دفندر افتاد، احتمالش زیاد است که روسیه، حالت تهاجمی‌تری در برابر ناو هواپیمابر ملکه الیزابت اتخاذ کند و در صورت نیاز به حملات هوایی متوسل شود».این نشریه افزوده است که جنگنده‌های میگ-31 به همراه راکت‌های مافوق صوت «خنجر» میتوانند به لطف داشتن سرعت و برد راکت‌ها، میتوانند نقش یک نیروی قوی ضد کشتی را ایفا کنند. البته این نشریه از سوی دیگر احتمال میدهد که فرستادن این جنگنده‌ها به پایگاه نظامی در سوریه، تنها بخشی از آزمایش این جنگنده‌ها باشد.
روز چهارشنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ناو هواپیما بر «دفندر» بریتانیا، مرزهای روسیه در منطقۀ کریمه را نقض کرده است و کشتی‌های مرزی روسیه پس از چند بار هشدار، شلیک هشداردهنده انجام داده اند. به گفتۀ این وزارت جنگندۀ سو-34م نیز در مسیر حرکت این ناو را بمب هشداردهنده ریخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала