پوتین: غرب میفهمد که برنده جنگ جهانی سوم نخواهد شد

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: غرب میفهمد که برنده جنگ جهانی سوم نخواهد شد
پوتین: غرب میفهمد که برنده جنگ جهانی سوم نخواهد شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
تحریکات ایالات متحده و بریتانیا در آبهای زمینی روسیه به جنگ جهانی سوم منجر نمیشود، زیرا غرب میداند که پیروز این جنگ نمیشود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در جلسه‌ای که بطور زنده نشر می‌شد گفت: "حتی اگر این کشتی نادر را ازبین ببریم، دنیا در آستانه جنگ جهانی سوم نخواهد بود، زیرا کسانی که این کار را میکنند، میدانند که نمیتوانند در این جنگ پیروز شوند - این چیز بسیار مهمی است. فکر نمی کنم ما از پيشرفت اين اتفاقات خوشحال باشيم، اما حداقل میدانیم برای چی داريم می جنگيم. ما برای خود و آینده خود در قلمرو مان می‌جنگیم این ما نیستیم که هزاران مایل به آنها آمدیم، یا داخل آب آنها شدیم، آنها به مرزهای ما آمدند و مرزهای‌مان را نقض کردند. "
رئیس جمهور روسیه در مورد تمرینات نظامی کشورهای ناتو در اوکران (Sea Breeze) که در آبهای سیاه برگزار شده است اظهار نظر کرد.
پوتین گفت : "هنگامیکه روسیه در نزدیکی اوکراین تمرینات نظامی انجام داد غرب «سر و صدای» زیادی را برپا کرد. رئیس جمهور روسیه گفت: "من به وزارت دفاع دستور دادم تا «بدون سر و صدا" به این کار پایان داد، چون اشخاصی به این بابت نگران هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала