Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی برای نگه داشتن امباپه پا پیش گذاشت

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
گمانه زنی های زیادی در مورد ماندن یا رفتن کیلیان امباپه از پاریسن جرمن وجود دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده کیلیان امباپه مطرح است و بسیاری معتقدند که او در این تابستان از پاریسن جرمن جدا خواهد شد و از سویی به نظر می رسد که پی اس جی برای حفظ کیلیان امباپه یک پیشنهاد جدید به او داده است.

کیلیان امباپه در حال حاضر وارد فصل آخر قرارداد خود با باشگاه پاریسن جرمن شده است و همین قضیه موجب شده تا باشگاه پاریسن جرمن به فکر تمدید قرارداد او بیفتد و بدین ترتیب به دنبال این باشد تا این بازیکن را حفظ کند.

 اکنون رسانه کواترو در گزارشی گفته است که پی اس جی آماده است تا پیشنهاد تمدید تا سال 2025 و با دستمزد سالیانه 30 میلیون مانند نیمار را به امباپه پیشنهاد بدهد و به این قضیه امیدوار است که ستاره فرانسوی این پیشنهاد را قبول کند.

در هر صورت چیزی که واضح است این است که کیلیان امباپه باید تصمیم خود را در این باره در این تابستان بگیرد چرا که او تنها تا تابستان 2022 قرارداد دارد و اگر تصمیم به تمدید نگیرد در تابستان بعدی تبدیل به بازیکنی آزاد می شود.

امباپه در یورو 2020 علی‌رغم پیش بینی ها عملکرد جالبی نداشت و با خراب کردن پنالتی خود مقابل سوئیس موجب حذف تیم ملی فرانسه در همان دور یک هشتم نهایی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала