انتقاد کیم جونگ اون ازمقامات در مبارزه با همه گیری

© AFP 2023 / KCNA انتقاد کیم جونگ اون ازمقامات در مبارزه با همه گیری
  انتقاد کیم جونگ اون ازمقامات در مبارزه با همه گیری   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی مقامات را به دلیل اشتباه در مبارزه با بیماری همه گیر انتقاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس تلگراف مرکزی کوریای شمالی (CTAC)  اعلام کرد: کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی در دومین نشست گسترده دفتر سیاسی حزب کارگران کوریای شمالی ، مقامات عالی رتبه را به دلیل "حادثه جدی" به عنوان بخشی از تلاش ضد اپیدمی سراسری که تهدیدی برای امنیت مردم و کشور محسوب می شود، مورد انتقاد قرار داد.

کیم جونگ اون مقامات ارشد را به بی توجهی به وظایف خود متهم کرده است.

دبیرکل اظهار داشت که مقامات مسئول ملی، از تصمیمات مهم حزب در روند ایجاد اقدامات سازمانی، مادی و علمی و فنی مطابق با الزامات طولانی مدت سیستم فوق العاده ضد اپیدمی ملی به آماده شدن برای بحران بهداشت جهانی، غفلت کرده اند و این باعث یک حادثه جدی که ایجاد یک بحران بزرگ برای امنیت دولت و مردم آن است، شده است؛ در این راستا عواقب جدی در انتظار افراد مسئول است.

کیم جونگ اون خواستار آمادگی برای رویارویی با امریکا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
کیم جونگ اون خواستار آمادگی برای رویارویی با امریکا شد

تلویزیون دولتی کوریای شمالی مشخص نکرد که اشتباه مقامات چیست؟ کیم جونگ اون با اشاره به بی مسئولیتی "مزمن" و ناتوانی مقامات عالی رتبه، از حزب خواست تا در همه جا با "نقص ایدئولوژیک" و انواع عوامل منفی که در میان مقامات یافت می شود مبارزه کند.

دبیرکل به طور جدی از تجربی گرایی، عادت حل همه مسائل در 5 دقیقه و تفکر منسوخ شده، که در همه جا در میان مقامات عالی رتبه یافت می شود، انتقاد کرد.

گزارش شده است که در جلسه دفتر سیاسی "مسائل سازمانی"، از جمله انتخاب اعضای جدید دفتر سیاسی و اعضای کاندیدا، اعضای کمیته دائمی دفتر سیاسی و همچنین دبیران کمیته مرکزی حزب حل شد.

پیش از این کوریای شمالی رسما اعلام کرد که به ویروس کرونا آلوده نشده است، اما همچنان به کنترل شدید مرزها و اقدامات ضد ویروسی در قلمرو خود ادامه می دهد.

با این حال کوریای شمالی اخیراً خواستار "حداکثر هوشیاری" در برابر ویروس کرونا در میان نگرانی ها در مورد گسترش جهانی نوع بسیار آلوده دلتا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала