Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استارت مذاکرات واران با شیاطین سرخ؛ مدافع فرانسوی به منچستر نزدیک‌تر شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران بازیکن رئال مادرید Russia World Cup Uruguay - France
رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
رافائل واران همچنان در رادار منچستریونایتد است و گفته می‌شود که به تازگی دو طرف مذاکرات شان را بر سرانتقال در این تابستان، آغاز کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که خبرهایی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به رافائل واران دست به دست می‌شود، گفته می‌شود که دو طرف در حال مذاکره بر سر انتقال احتمالی در تابستان امسال هستند.

واران تا 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و مدافع فرانسوی در حال بررسی است که تمدید کند یا با پذیرش پیشنهادی، مادرید را ترک نماید.

در حالی‌که واران احتمال جدایی در تابستان را رد نکرده، اسکای اسپورت در گزارشی مدعی‌ست که مذاکرات یونایتد با این بازیکن 28 ساله آغاز شده است. البته انتظار نمی‌رود که جدایی راموس روی تصمیم بازیکن فرانسوی تأثیر بگذارد اما وی فقط دو گزینه در اختیار دارد. اول این‌که، کاری را که از 2011 در رئال مادرید استارت زده آنرا امسال به پایان برساند، و دوم این‌که باشگاه مادریدی به دنبال پروژه جدیدی است که  واران آنرا بپذیرد و بازی را با لباس سفید ادامه دهد.

اما در این میان، کهکشانی‌ها دوست ندارند او را در تابستان آینده و در یک انتقال رایگان از دست بدهند، ولی در صورت رد پیشنهاد تمدید، رئال قطعا با علاقمندان روی میز مذاکره خواهد نشست.

این در حالیست که رسانه‌های انگلیسی آورده‌اند که منچستریونایتد برای دست یابی به واران، مبلغ 50 میلیون یورو در نظر گرفته‌اند، چیزی بالاتر از آنچه رئال مادرید در 22 جون 2011 برای جذب او از باشگاه فرانسوی پرداخت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала