Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس و مسی رسماً بدون تیم شدند

© Photo / TwitterMessi- Ramos
Messi- Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
با پایان 30 جون، قرارداد کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا با این دو تیم به اتمام رسید و حالا مسی و راموس بازیکن آزاد به حساب می‌روند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید و همچنین قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا رسما تا پایان امشب اعتبار داشت و اکنون اعتبار این قرارداد به پایان رسیده است و لیونل مسی و راموس به عنوان دو کاپیتان رئال و بارسا در سال های اخیر و دو ستاره لالیگا، بازیکن آزاد محسوب می شوند.

البته یک تفاوت اساسی از این لحاظ میان سرخیو راموس و لیونل مسی وجود دارد و آن هم این است که همه می دانستند که سرخیو راموس از رئال مادرید جدا خواهد شد و کسی منتظر خبر تمدید قرارداد در این روز آخر قرارداد او نبود چرا که راموس به همراه پرز در یک کنفرانس مطبوعاتی به طور رسمی اعلام کردند که دیگر بازیکن اسپانیایی در رئال مادرید نخواهد ماند.

 اکنون راموس به طور آزادانه می تواند برای خود به دنبال یک باشگاه و مقصد جدید بگردد و برای بستن قرارداد جدید با هر تیمی که می خواهد به آن برود مذاکره کند.

اما شرایط لیونل مسی کاملا متفاوت است چرا که گمانه زنی های زیادی پیرامون او وجود دارد و بسیاری معتقدند که لیونل مسی به زودی قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد و البته برخی هم گمان می کنند که لئو دیگر قراردادش را تمدید نمی کند و جدا می شود.

به نظر می رسد مسی فعلا تمرکزش را روی رقابت های کوپا آمه ریکا و تیم ملی آرژانتین گذاشته است و پس از آن باید دید که میان او و خوان لاپورتا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала