Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو – منچستریونایتد؛ سهم‌خواهی منچسترسیتی از دورتموند

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی برای انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد خواهان حق 11میلیون پوندی خود شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های منچستریونایتد و دورتموند برای انتقال جیدون سانچو از بوندسلیگای آلمان به لیگ برتر انگلیس در آستانه توافق نهایی هستند.

International Friendly - England v Romania - Riverside Stadium, Middlesbrough, Britain - June 6, 2021 England's Jadon Sancho kneels in support of the Black Lives Matter campaign before the match. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
ورزش
سردبیر بیلد هم تایید کرد؛ سانچو یونایتدی می‌شود

در همین رابطه، نشریه انگلیسی «دِیلی تلگراف» اعلام کرد در صورت توافق نهایی منچستریونایتد با دورتموند برای انتقال 72.9 میلیون پوندی جیدون سانچو، منچسترسیتی منتظر امضای نهایی این قرارداد است تا درخواست 11.2 میلیون پوندی خود را در راستای قانون حق رشد بدهد.

این پول را از روی مبلغی که دورتموند از منچستریونایتد دریافت می‌کند، نصیب منچسترسیتی می‌شود. سانچو پیش از حضور در دورتموند برای آبی‌پوشان شهر منچستر بازی می‌کرد.

در همین حال، فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورتس نیز تایید کرده و مدعی شده که سانچو یا قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو به علاوه پاداش راهی اولدترافورد خواهد شد. رومانو می گوید تنها انجام آزمایش‌های های پزشکی در این زمینه باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала