Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع برزیلی سواپرایز واقعی برای پروژه جدید؛ میلیتائو راموسِ رئال می‌شود؟

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
با وجود مصدومیت‌های فراوان در فصل گذشته، ادر میلیتائو خود را در خط دفاعی ثابت کرد و از او یکی از بهترین‌های فصل جدید یاد می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید فصل گذشته آسیب دیدگی‌های فراوانی داشت، که مصدومیت‌ها و ابتلا به کوید 19 سبب شد تا بازیکنان مهمی، بازی‌های مهم را از دست بدهند، به خصوص سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید.

با این وجود اما ادر میلیتائو فرصت به دست آورد تا برای نمایش وارد عمل شود و نشان داد که توانایی اجرای برنامه‌های مربی خود را در خط دفاعی دارد.

البته زیدان سرمربی سابق کهکشانی‌ها در امر استفاده از این بازیکن مردد بود ولی وقتی آخرین گزینه او بود، ستاره برزیلی در مقابل ستاره‌های لیورپول در لیگ قهرمانان و نیز بارسلونا در لالیگا عالی عمل کرد.

پس از جدایی سرخیو راموس و احتمال رفتن رافائل واران، اکنون مدافع برزیلی به عنوان یک بازیکن فوق العاده کلیدی برای رئال ظاهر شده است.

او البته فُرم درخشان خود را با تیم ملی نیز پیوند زده، جایی که زیر نظر تیته در ترکیب تیم ملی برزیل با مارکینوش خط دفاعی طلایی پوشان را تحکیم بخشیده است و ستاره 23 ساله از سوی هم‌تیمی‌های با تجربه‌ی خود مورد تمجید قرار گرفته است.

مارکینوش می‌گوید: "ادر اینجا واقعا راحت است. ما زیاد صحبت می‌کنیم و من سعی می‌کنم تا آنجا که ممکن است، تجاربم را با او شریک کنم تا احساس خوبی داشته باشد و احساس راحتی بیشتری کند."

میلیتائو فصل قبل با حضور در رئال مادرید تنها در 21 بازی (1730 دقیقه) به میدان رفت و دو گل زد و همچنان یک پاس گل داد. او که در کل 703 پاس درست داشت، علاوه بر این از وی تنها 19 خطا به ثبت رسید که به طور متوسط ​​کمتر از یک خطا در هر بازی می‌باشد.

این ستاره جوان فعلا در اردوی تیم ملی قراردارد و در کوپا آمریکا در سه دیدار برای شاگردان تیته بازی کرده که با ثبت تنها دو خطا، در برابر اکوادور یک گل زده است که اولین گل ملی او به شمار می‌رود. البته او در مقابل اکوادور طی 90 دقیقه بازی کامل، 69 پاس درست از 77 پاس، 7 دوئل موفق، 6 دوئل هوایی موفق از 7 تا و 6 بازیابی توپ داشت.

به علاوه، او سومین پاسور موثر در ترکیب تیم تیته است و با 175 پاسی که فرستاده درست پشت سر مارکینوس و فرد ایستاده است.

هم تیمی دیگری که از میلیتائو بسیار تمجید کرده، تیاگو سیلوا است که این فصل با چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و مدتهاست یکی از بهترین مدافعان برزیل است.

تیاگو سیلوا روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "باورمندم که از این به بعد با رفتن سرخیو راموس، [میلیتائو] یکی از ستون‌های رئال مادرید خواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала