Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناچو در آستانه تمدید؛ محصول اکادمی تا 2023 می‌ماند

© AP Photo / Manu Fernandezناچو فرناندز مدافع رئال مادرید
ناچو فرناندز مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
20مین سال است که ناچو برای رئال مادرید در رده‌های مختلف به میدان می‌رود، او حالا در آستانه تمدید قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اول جولای مصادف است با 20 سالگی ناچو به عنوان بازیکن رئال مادرید. از آنجا که او در تابستان 2001 به تیم جوانان آکادمی مادرید پیوست، یکی از بازیکنانی‌ست که به تیم اول صعود کرده و به یک بازیکن حرفه‌ای در تیم رئال بدل شده است.

درواقع، راموس تنها بازیکن ترکیب فعلی رئال مادرید است که تمام سال‌های فعالیت ورزشی خود را در مادرید سپری کرده است.

به همین دلیل، رئال می‌خواهد بابت این کار به او پاداش بدهد و احتمال می‌رود که طی چند روز آینده قرارداد وی برای یکسال دیگر تمدید شود. در حالی‌که قرارداد وی تا 2022 است، با این احتمال، او تا 2023 به رئال متعهد خواهد ماند.

ناچو در تمام دوران حرفه‌ای خود به رئال مادرید متعهد بوده و چیزی جز دفاع میانی سوم یا چهارم نبوده است. حضور در مقابل دو سوپراستار مانند واران و راموس آسان نیست اما واقعیت این است که به لطف تطبیق پذیری در تمام موقعیت‌های دفاعی، خود را به خوبی ثابت کرد.

حضور وی در هر فصل متفاوت بوده اما در آخرین فصل، او یکی از بازیکنان کلیدی زیدان در ترکیب رئال بود، حتی حضور وی در ترکیب تیم ملی اسپانیا مورد بحث قرار گرفت که لوئیز انریکه چنین تصمیمی نگرفت.

حالا تابستان امسال برای ناچو آرام سپری خواهد شد زیرا با آمدن آنچلوتی او یکی از کسانی خواهد بود که در برنامه این مربی جا خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала