Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رییس باشگاه بارسلونا به پایان قرارداد مسی

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید آنان در تلاش برای یافتن راه حل مشکل فیرپلی مالی در خصوص تمدید قرارداد لیونل مسی است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا ساعاتی پیش رسماً به پایان رسید و او اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می شود.

Messi- Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
ورزش
راموس و مسی رسماً بدون تیم شدند

با این حال، خبرهای از توافق دو طرف برای تمدید قرارداد سخن گفته اند و به نظر می‌رسد تنها مشکل، فیرپلی مالی بارسلونا است.

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا در بیانیه‌ای در این خصوص گفت:« ما خواهان ماندن مسی در بارسلونا هستیم و خود مسی نیز خواهان تمدید قرارداد است. به شدت دوست داشتم این موضوع را حل شده ببینم اما هنوز نمی توانم این کار را انجام دهم.»

لاپورتا در ادامه گفت:«حل مشکل تمدید قرارداد لیونل مسی به خوبی در حال پیشرفت است اما در پی یافتن راهی هستیم تا با پارامترهای قوانین فیرپلی همخوانی داشته باشد. ما در پروسه یافتن راه حل هستیم.»

بر اساس گزارش‌ها، پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا برای فوق ستاره آرجنتینی تا سال 2023 است و سران آبی‌اناری‌ها قصد دارند به نوعی هزینه تمدید قرارداد و دستمزد او را در تراز مالی 5 سال آینده خود پخش کند تا مشکلی به خاطر فیرپلی وجود نداشته باشد.

برای اولین بار در دوران حرفه ای لیونل مسی است که او بازیکن آزاد و بدون قرارداد محسوب می شود. قرارداد قبلی مسی با بارسلونا تا پایان روز 30 جون 2021 اعتبار داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала