Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به پاریسی‌ها؛ امباپه قصد تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی را ندارد

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن به این باشگاه اعلام کرده است که قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه مهاجم جوان فرانسوی پاری‌سن‌جرمن به سران باشگاه پاریسی اطلاع داده که با شرایط کنونی قراردادش را با این تیم تمدید نمی کند اما حاضر است در فصل پایانی قراردادش در این تیم بماند.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
تصمیم بزرگ امباپه در مورد آینده

پیش از یورو 2020، امباپه گفتگویی اعلام کرد تا قبل از پایان این تورنمنت، تصمیمی در مورد آینده اش نمی گیرد. در همین رابطه، روزنامه «اکیپ» فرانسه در خبری فوری اعلام کرد که امباپه حاضر نشده است که قراردادش را تمدید کند تا جدایی او در تابستان قطعی شود.

بر اساس این گزارش، امباپه با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پی‌اس‌جی به مشکل خورده است و همین باعث شده تا الخلیفی دخالت کند و خودش رسما با این بازیکن وارد مذاکره شود. در ماه‌های اخیر، رابطه بین لئوناردو و امباپه کمی دچار مشکل شده و ناصر الخلیفی شخصا به این موضوع رسیدگی می کند.

مالکان قطری پاری‌سن‌جرمن فکر می‌کنند لئوناردو نتوانسته این موضوع را به خوبی حل و فصل کند و امنیت شغلی او به طور جدی در خطر است. گزارش‌ها در ماه‌های اخیر حاکی از آن بوده که امباپه چند پیشنهاد تمدید قرارداد پی‌اس‌جی را رد کرده و به نوعی علاقه ای به ماندن در پارک دو پرنس ندارد.

از سوی دیگر، بر هیچ کس پوشیده نیست که این ستاره فرانسوی هدف نخست نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که او دیر یا زود راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала