Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا و ناکامی در بازگشتاندن گواردیولا

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
به نظر می رسد که خوان لاپورتا، ریاست فعلی بارسلونا، تلاشی نافرجام را برای آوردن پپ گواردیولا به بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته برخی از رسانه های اسپانیایی و همچنین خاوی میگل، خبرنگار مشهور اسپانیایی، خوان لاپورتا در ملاقات هایی که با پپ گواردیولا، سرمربی حال حاضر باشگاه منچسترسیتی داشته است، سعی کرده است که او را برای بازگشت به بارسلونا متقاعد کند.

لاپورتا به دنبال این بوده که گواردیولا را برای فصل 2022/23 به بارسلونا برگرداند چرا که برای فصل آینده رونالد کومان همچنان روی نیمکت مربیگری بارسلونا خواهد نشست. در واقع لاپورتا می خواسته از دو فصل بعد، گواردیولا را به بارسلونا برگرداند.

البته این پیشنهادی که لاپورتا به گواردیولا داده است با مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است چرا که در حال حاضر پپ گواردیولا همچنان خود را متعهد به باشگاه منچسترسیتی و پروژه ای که در آن باشگاه در جریان است می داند و می خواهد به همراه سیتیزن ها همچنان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند.

گفتنی است که در دوره اول حضور گواردیولا در بارسلونا به عنوان سرمربی، خوان لاپورتا ریاست بارسا را بر عهده داشت و البته به نظر می رسد که گواردیولا به لاپورتا گفته است که دیگر به عنوان سرمربی به بارسلونا باز نخواهد گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала