Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل‌وانتقالات تابستانی؛ پی‌اس‌جی همچنان امیدوار به جذب رونالدو و پوگبا

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد در تابستان سال روان دو خرید بزرگ داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن هنوز امیدوار هستند تا کریستیانو رونالدو پل پوگبا را در تابستان به خدمت بگیرند.

کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
ادعا در پرتگال؛ رونالدو در حال مذاکره برای ماندن در تورین

آیندۀ فوق ستاره پرتگالی در حال حاضر در هالۀ از ابهام است. قرارداد رونالدو با یووتوس یک سال دیگر اعتبار دارد و این ستاره 36 هنوز در مورد آینده‌اش تصمیم نگرفته است. بر اساس برخی گزارش‌ها رونالدو در تورین ناراض است و در تلاش تجربۀ چالش جدید است.

دستمزد نجومی رونالدو از اساسی‌ترین موضوع در تمدید قرارداد او با بانوی پیر است. مشکلات مالی یوونتوس می‌تواند عامل مهمی در سرنوشت فوق ستاره پرتگالی محسوب شود؛ زیرا باشگاه ایتالیایی به دنبال کاهش هزینه‌ها است.

ژرژ مندس وکیل رونالدو در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد ستاره پرتگالی تا 2023 است و مذاکراتی با یوونتوس داشته است. اما اگر این بازیکن 36 ساله بخواهد به جای دیگری نقل مکان کند احتمالاً مجبور به کاهش حقوق خواهد بود.

پاری‌سن‌جرمن از توانایی مالی خوبی برخوردار است و می‌تواند از پس هزینه رونالدو برآید، البته این امر متکی به شرایطی است.

در همین حال، نشریه فرانسوی «فوت مرکاتو» ادعا کرده است که پاری‌سن‌جرمن هنوز امیدوار است تا از فرصت استفاده کرده تا یکی از این دو بازیکن را در ماه‌های آینده به پارک دوپرانس بیاورد.

گفتنی است بعد از  انتقال پل پوگبا به  منچستریونایتد این ستاره فرانسوی نتوانسته طی فصول اخیر درخشش دوران حضور در یوونتوس را تکرار کند و قرارداد او با شیاطین سرخ در سال 2022 به اتمام خواهد رسید.

همچنین گفته می شود که یوونتوس و خود او علاقه مند به همکاری دوباره هستند و اصلا بعید نیست که این هافبک فرانسوی دوباره به تورین بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала