Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش عجیب پدر «ارلینگ هالند» از انتقال ستاره دورتموند به منچستریونایتد + عکس

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
پدر ستاره جوان بورسیا دورتموند به انتقال مهاجم انگلیسی این تیم به منچستریونایتد واکنش عجیبی نشان داد.

به گزارش اسپونتیک، جیدون سانچو وینگر دورتموند اولین انتقال اوله گونار سولسشر در تابستان خواهد بود و انتظار می‌رود این معامله پس از انجام معاینات پزشکی روی بازیکن انگلیسی نهایی شود.

Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
سانچو – منچستریونایتد؛ سهم‌خواهی منچسترسیتی از دورتموند

تا به این لحظه پس از حاصل شدن توافقات اولیه، منچستری‌ها پذیرفته‌اند که هزینه‌ای در حدود 73 میلیون پوند برای این بازیکن ملی پوش بپردازند و به این ترتیب پس از انجام آزمایش‌های پزشکی و معاینات لازم، سانچو طی قراردادی پنج ساله رسماً به منچستریونایتد خواهد پیوست.

سانچو از زمان انتقال ارلینگ هالند به زنبورهای وستفالین به هماهنگی بسیار خوبی با این بازیکن دست یافته بود و به نوعی آنها خط حمله دورتموندی‌ها را برای هر تیمی به اتفاقی ترسناک تبدیل کرده بودند. همچنین به نظر می رسید که این دو از رابطه بسیار خوبی نیز با هم برخوردار هستند.

اما خبر انتقال این ستاره انگلیسی به الدترافورد با واکنش جالب پدر هالند مواجه شده است. آلف هالند با قرار دادن توئیت فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس که خبر از انتقال سانچو به یونایتد داده بود، ناراحتی خود را از این موضع بیان کرده و نوشت:«لعنتی، اما برایت بهترین ها را آرزو می‌کنم؛ دل‌مان برایت تنگ می‌شود.»

همانطور که پیش بینی می‌شد، سانچو اولین خرید یونایتدی‌ها در این بازه نقل و انتقالاتی بود اما باید در انتظار گزینه‌های دیگری نیز بود چرا که شیاطین سرخ در نظر دارند برای تقویت تیم در تمامی پست‌ها بازیکنان دیگری را نیز به خدمت بگیرند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала