Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

240 هزار امضا برای یک اتفاق عجیب؛ دیدار فرانسه و سوئیس از سر برگزار می‌شود؟

© REUTERS / FRANCK FIFESoccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - France v Switzerland - National Arena Bucharest, Bucharest, Romania - June 28, 2021
Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - France v Switzerland - National Arena Bucharest, Bucharest, Romania - June 28, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
بیش از 240 هزار نفر دادخواستی را امضا کرده‌اند و خواستار بازی مجدد فرانسه و سوئیس شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار دو تیم ملی فرانسه و سوئیس در یورو 2020 با حذف ناباورانه خروس‌ها پایان یافت اما اکنون خبرهایی می‌رسد که بیش از 240.000 هوادار دادخواست امضا کرده‌اند تا یوفا را مجبور به برگزاری دوباره بازی حذفی مرحله یک هشتم نهایی میان فرانسه و سوئیس کند.

زمانی که ضربه پنالتی زده می‌شود باید دروازه‌بان‌ها یک پا روی خط دروازه نگه دارند اما هواداران فرانسوی شکایت دارند که "یان سامر" در هنگام ضربه کیلیان امباپه این قانون را رعایت نکرده است.

آن‌گونه که رسانه‌های مطرح فرانسه گزارش کرده‌اند، بیش از 240.000 نفر دادخواستی را در صفحه Les Lignes Bougent برای برگزاری مجدد این بازی امضا کرده‌اند.

تا دقیقه 81 آن بازی، فرانسوی‌ها 3-1 پیش بودند اما سوئیس از فرصت عالی بدست آمده‌شان خوب استفاده کردند و به بازی برگشتند و بازی را به وقت‌های اضافی و سپس ضربات پنالتی کشیدند، جایی که امباپه نتوانست در آخرین ضربه دروازه‌ سوئیس را باز کند.

به نظر نمی‌رسد یوفا حاضر باشد در مورد تکرار بازی به توافق برسد، زیرا آنها اطمینان دارند که داور و مسئولان VAR تصمیم درستی گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала