Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبارزات آزاد؛ قیمت تماشای مبارزه مک‌گرگور با پوآیر مشخص شد

© AP Photo / Gregory PayanИрландский спортсмен Конор МакГрегор
Ирландский спортсмен Конор МакГрегор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
قیمت تماشای مسابقه مجدد کانر مک‌گرگور با دستین پوآیر تأیید شد که قرار است در دور 264 سازمان UFC برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ شما اگر مک‌گرگور را دوست دارید یا از او متنفر استید، ولی ستاره ایرلندی همچنان یکی از نام آورترین ورزشکاران در میان تمام رشته‌های ورزشی است و آخرین مبارزه او نیز می‌تواند بار دیگر هواداران را در سراسر جهان مجذوب خود نماید.

برای سومین بار این ورزشکار ایرلندی دنیای مبارزات آزاد با دستین پوآیر در دور 264 مسابقات سازمان UFC در دهم جولای به میزبانی لاس وگاس آمریکا برابر هم مبارزه می‌کنند و هواداران برای تماشای این رقابت باید مبلغ 19.95 پوند پول پرداخت نمایند.

این مبارزه که از طریق شبکه BT با عنوان "بدنام" پخش خواهد شد، طرفداران با قیمت 19.95 پوند به کارت اصلی دسترسی می‌داشته باشند.

همه نگاه‌ها به مک گرگور معطوف خواهد شد، زیرا او قصد دارد سومین مبارزه برابر پوآیر را با برتری به پایان ببرد تا خود صدر فهرست مسابقات سبک UFC را در اختیار بگیرد.

تقریباً مشخص شده که برنده مبارزه در مقابل چارلز اولیویرا قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که مثل دفعات قبلی، این مبارزه مک گرگور نیز فروش خوبی داشته باشد.

مرد ایرلندی فروشنده PPV پرباری است و رکورددار بیشترین تعداد خرید در یک مسابقه MMA است. (نبرد UFC 229 مقابل خبیب نورمحمدوف با فروش 2.4 میلیون پوندی.)

بازگشت او در جنوری برابر پوآیر در قفس مسابقات که در انگلیس نیز به ارزش 19.95 پوند به فروش رسید، 1.6 میلیون فروش داشت، در حالی‌که بازی برگشت 2016 او با ناتی دیاز به همین تعداد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала