Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان قرارداد مسی با بارسلونا؛ ژاوی واکنش نشان داد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOLionel Messi- Xavi
Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
اسطورۀ سال‌های نه چندان دور بارسلونا در خصوص پایان قرارداد فوق ستاره آرجنتینی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سی‌ام جون سال روان به پایان رسید. با پایان این قرارداد، فوق ستاره آرجنتینی اکنون بازیکن آزاد است.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
ملاقات لاپورتا با تباس برای گره‌گشایی مشکل مسی
اتمام قراداد مسی با بارسا با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده است. در آخرین مورد، ژاوی، ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا و سرمربی کنونی تیم السد قطر در این باره گفت:«من مطمئنم که مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد چرا که او در بارسلونا خوشحال است.»
ژاوی در ادامه گفت:«بهترین ها را برای مسی آرزو می کنم. به عنوان یک دوست و یک هوادار بارسلونا دوست دارم که در اولین زمان ممکن قرارداد او تمدید شود چرا که مسی به بارسلونا نیاز دارد و بارسلونا هم به مسی نیازمند است.»

مدت اعتبار قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا شب گذشته به پایان رسید و اکنون این فوق ستاره آرجنتین تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است که می تواند به هر باشگاهی که می خواهد برود و یا اینکه یه قرارداد جدید با باشگاه بارسلونا تنظیم کند.

بارسلونا بیش از هر چیزی در راه تمدید با مسی با مشکلات اقتصادی و خطر زیر پا گذاشتن فیرپلی مالی روبرو است و هنوز نتوانسته به راهکاری در این زمینه برسد. ساعاتی پیش نام و تصاویر لیونل مسی از وبسایت باشگاه بارسلونا پاک شد چرا که او دیگر رسما بازیکن بارسا محسوب نمی شود.

باید دید سران بارسا در روزهای آتی چه راه حلی برای این معضل بزرگ پیدا خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала