کاخ سفید حقوق کارمندانش را فاش کرد

© REUTERS / Andrew Kellyکاخ سفید حقوق کارمندانش را فاش کرد
کاخ سفید حقوق کارمندانش را فاش کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اطلاعات مربوط به درآمد کارمندان کاخ سفید را فاش کرد. 
سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده نتوانستند کاخ سفید را درباره عدم حضور بیگانگان متقاعد کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده نتوانستند کاخ سفید را درباره عدم حضور بیگانگان متقاعد کنند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، دولت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، اطلاعات مربوط به درآمد کارمندان کاخ سفید را فاش کرده است. بلومبرگ گزارش داد، همانطور که از این گزارش بر می آید، حقوق زنان و مردان تقریبا برابر است.

شکاف درآمد 1 درصد است و زنان به طور میانه ​​93 هزار و 752 دالر و مردان 94 هزار و 639 دالر در سال درآمد دارند. در همان زمان، نسبت زنان در میان کارمندان کاخ سفید حدود 60 درصد است. این کاملاً در تضاد با دولت دونالد ترامپ است که اختلاف حقوق آن ده ها هزار دالر برآورد شده است.

22 کارمند در کاخ سفید حداکثر حقوق سالانه 180،000 دالر دریافت می کنند. در این لیست دبیر مطبوعاتی کاخ سفید جن پسکی، رئیس دفتر ران کلاین و مشاور ارشد رئیس جمهور نیرا تاندن قرار دارند.

کارمندان سطح اول سالانه 48000 دالر حقوق دریافت می کنند. کمترین حقوق مربوط به ژن اسپرلینگ ، اقتصاددان کاخ سفید و جف زینت، هماهنگ کننده در بخش ویروس کرونا است - آنها سالانه 36000 دالر دریافت می کنند.
جو بایدن پیش از این، پس از آموختن حقوق آتش نشانان فدرال مشت خود را روی میز کوبیده بود. رئیس دولت حقوق کارشناسان را خنده آور خواند و قول داد که آن را افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала