Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس بخاطر پاریس به پیشنهاد یونایتد نه گفته است

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUسرخیو راموس بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020
سرخیو راموس بازیکن رئال مادرید    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos gestures during the Spanish league football match Club Deportivo Leganes SAD against Real Madrid CF at the Estadio Municipal Butarque in Leganes on July 19, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
عضو شوید
هر چند که به نظر می رسد کار انتقال راموس به پی اس جی قطعی شده اما همچنان دو باشگاه انگلیسی امیدوارند که شرایط را عوض کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس بعد از جدایی از رئال مادرید کماکان به دنبال تیم جدیدش است و شایعات احتمالی از پیوستن او به پی اس جی است.

هر چند هنوز چیزی به صورت قطعی نهایی نشده، اما برخی رسانه های میگویند، تیم های انگلیسی نیز برای جذب او وارد عمل شده اند و امیدوار اند تا او را به خدمت بگیرند.

در همین خصوص روزنامه دیلی استار گفته، کاپیتان محبوب رئالی ها به پیشنهاد 10 میلیون پوندی منچستریونایتد پاسخ رد داده است تا بازیکن پی اس جی شود.

حالا در میان این همه گمانه زنی، دو تیم آرسنال و سیتی نیز برای جذب این بازیکن وارد عمل شده اند. البته بعید است که راموس در حالی که به یونایتد نه گفته است، به آرسنال یا سیتی برود.

طبق گزارش گل، در حقیقت دو تیم آرسنال و منچسترسیتی با راموس تماس گرفته اند که گفته میشود روی کاغذ، شانس پیوستن راموس به پی اس جی 60 درصد  شانس انتقالش به منچسترسیتی 40 درصد گفته شده است.

این در حالیست که سایت گل از تماس آرسنال با راموس خبر داده است و گفته آرتتا علاقه مند است تا این مدافع با تجربه را به خدمت بگیرد.

در حال حاضر گزارش ها نشان میدهد راموس با قراردادی دو ساله راهی پاریسن جرمن خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала